English

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی

​مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.

پرداخت 4300  میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، میرهاشم موسوی با قدردانی از همراهی و همکاری مراکز طرف قرارداد این سازمان و با اشاره به تلاش این سازمان برای به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد، گفت: یکی از اولویت‌های جدی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش، به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش درمان غیرمستقیم است و در هفته‌های اخیر موفق شدیم با تأمین منابع، بخش اعظمی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را که با توجه به محدودیت منابع نقدی پرداخت نشده بود، پرداخت کنیم.

وی افزود: در ماه گذشته پرداخت حدود ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی را در دستور کار قرار دادیم که از طریق اوراق گام این اتفاق خوب رقم خورد و امیدواریم بخش اعظم مشکلات مراکز طرف قرارداد را حل کرده باشد و انشاءالله پرداخت‌های بعدی را هم به زودی خواهیم داشت.

موسوی همچنین گفت: در چند روز گذشته نیز در بخش طرف قرارداد غیردولتی و مراکز خصوصی، بیماری‌های خاص مثل دیالیز و نیز دارو و پرداخت‌ مبالغ نسخ الکترونیک و غیرالکترونیک، موفق شدیم حدود ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی و بخش خصوصی را پرداخت کنیم که این تسویه قابل‌توجهی بود و انشاء‌الله آثار آن را بر ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان عزیز شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: تلاش می‌کنیم انشاءالله پرداختی‌های بعدی را نیز با تأمین منابع انجام دهیم و امیدواریم پرداخت مطالبات را به نقطه سربه‌سر برسانیم. البته با پرداخت‌های اخیر و پرداخت‌های ماه گذشته، بخش اعظم مطالبات تسویه شده و امیدواریم با مساعدت سازمان برنامه و بودجه در مورد پرداخت تعهدات مربوط به طرح دارویار، به نقطه سربه‌سر برسیم و تسویه کامل را در آینده نزدیک انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه