English

استاد حوزه علمیه عنوان کرد

دشمن نوجوانان ما را در فضای مجازی مسخ کرده است

استاد حوزه علمیه گفت: دشمن با فضای مجازی و بازیهای رایانه ای و… فکر و ذهن نوجوانان را مسخ کرده و بعضی از طلسم ها را با لطایف الحیلی در فضای مجازی روی این نسل اعمال می کنند.

دشمن نوجوانان ما را در فضای مجازی مسخ کرده است
به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم شب دوم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه از عوامل عدم استقامت در دین، راحت طلبی و میل به خوشگذرانی است، اظهار کرد: اگر دشمنان فساد و فحشا را در جامعه پررنگ می کنند، بخاطر این است که روحیه استقامت را از جامعه بگیرد. یک مدینه فاضله دروغین در ذهن بچه های ما ساخته اند، که اگر نظام ساقط شود، می توانید خوشگذرانی کنید و هر آنچه می خواهید انجام دهید.

وی ادامه داد: دشمن با فضای مجازی و بازیهای رایانه ای و… فکر و ذهن نوجوانان را مسخ کرده و بعضی از طلسم ها را با لطایف الحیلی در فضای مجازی روی این نسل اعمال می کنند. دشمن بلد است از کدام نیروهایش برای اغتشاشات کف خیابان استفاده کند و بی جهت سراغ هوش مصنوعی نرفته است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه رهبرانقلاب چقدر گفتند سراغ این علم بروید، گفت: این فضا امروز میدان جنگ است. امیرالمومنین علیه السلام فرمود الْقَلْبُ مُصْحَفُ الْبَصَر. هرچه ببینی، بر قلب تو اثر می گذارد. شیطانی که صدر اسلام چنبره شیطانی اش را بر مردم اعمال کرد، امروز هم مشغول کار است. فقط لقمه حرام نیست که بر دل انسان موثر است. دانشگاه امروز باید داده های فضای مجازی را تحلیل کند، و مردم را مطلع کند که این داده ها چه تأثیراتی بر روح و قلب مردم می گذارد. کار به جای می رسد که رهبرانقلاب هشدار هویت زدایی می دهند.

پناهیان افزود: دانشجویان متدین ما بیایند و در این باره تحقیق کنند، و مردم را مطلع کنند. داده های اینترنتی را تحلیل کنند و مردم را مطلع کنند. دولت قبل عنان فضای ولنگار مجازی را به دست دشمنان نسل جوان داد. با این کار جنایتی کرد که نظیر ندارد. دادگاه قیامت یقه شما را خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه امروز برخی نشسته اند تا خبر برگشت نظام را بشنوند، ابراز کرد: یک نفر بازیگر از بین هشتاد میلیون جمعیت از کشور خارج می شود و تبعه کشور دیگری می شود، فضای مجازی را پر می کنند. دشمن مترصّد فرصت است، فضا را به نفع خود مصادره کند. رهبرانقلاب گفتند اصلا به این اتفاقات توجه نکنید.

وی ادامه داد: سالانه مراسمی در لبنان برگزار می شود، به مناسبت روز حجاب و همه چادر سرشان می کنند. اما این اتفاقات را رسانه ها و فضای مجازی منتشر نمی کنند. بعضی ها حاضرند سرشان برود، اما احترامشان نرود. اگر این توهین ها و ناسزاهایی که در فضای مجازی به نایب امام زمان ارواحنا فداه می شود، و کم کم تبدیل به یک ادبیات می شود، اگر به دیگر بزرگواران گوشه ای از این توهین ها شده بود، مقلدین آن بزرگواران انقلابی بپا می کردند!

پناهیان خاطرنشان کرد: احترام امام جامعه دستور خدای متعال است. ابن عباس گفت یا علی، اگر خبری شد خبرمان کن. می خواهیم تشییع جنازه درخور شأنی برای دختر پیغمبر بگیریم. هنوز فاطمه زنده است!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه