English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری ۳۴ متخلف شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، محمودآباد، بابلسر، بابل، قائم شهر، ساری، کیاسر، پارک ملی پابند و بهشهر متخلفان شکار و صید را به همراه 29 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس مرال ماده، لاشه چند قطعه پرنده و 2 رشته تور ماهیگیری سالیک دستگیر کردند.

دستگیری 34 متخلف شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی ( لاریجان مناطق ناندل، گزنک و بایجان، و دابودشت ) دو شکارچی غیرمجاز را به همراه 2 قبضه سلاح شکاری و دو صیاد غیرمجاز به همراه 2 رشته تورماهیگیری سالیک دستگیر کردند.

در محمودآباد مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 10 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر حین گشت و کنترل در آبندان های روشندان، داراب دین و باقرتنگه از شکارچیان غیرمجاز 6 قبضه سلاح شکاری و یک قطعه اردک سر سیاه کشف و ضبط کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل (محیط بانی بندپی) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 5 قبضه سلاح شکاری و لاشه سه قطعه کبک دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست قائم شهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی و دشتی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

 در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی آهودشت یک متخلف شروع به شکار را به همراه یک قبضه سلاح و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در پارک ملی کیاسر مأموران یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل در مناطق آزاد سه شکارچی غیرمجاز در حال شکار قرقاول را مشاهده و حین تعقیب و گریز یکی از متخلفین را به همراه لاشه دو طاقه قرقاول نر دستگیر و دوشکارچی دیگر متواری گشتند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی پابند حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز لاشه یک رأس مرال ماده کشف و ضبط کردند.

 در بهشهر مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در منطقه قلعه پلنگان یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق، لاشه یک قطعه خوتکا و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه