English

استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

وحدت میان شیعه و سنّی در هرمزگان مثال زدنی است

استاندار هرمزگان گفت: وحدت یکی از مسائلی است که در استان هرمزگان به شکلی کامل و مثال زدنی میان شیعه و اهل سنت وجود دارد.

وحدت میان شیعه و سنّی در هرمزگان مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به مناسبت آغاز هفته وحدت در دیدار با جمعی از علمای شیعه و اهل سنت استان اظهار داشت: وحدت یکی از مسائلی است که در استان هرمزگان به شکلی کامل و مثال زدنی میان شیعه و سنی وجود دارد و بایستی برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.

وی افزود: از ابتدای شروع کار دولت نیز بحث وحدت گرایی مطرح بوده و شخصا در حوزه مدیریتی تلاش کردم هیچ گونه تبعیضی میان افراد و گروه‌ها قائل نشوم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم میزان تخصیص اعتبارات و تسهیلات به استان درمقایسه با سالیان گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته، گفت: نگاه نظام جمهوری اسلامی به استان هرمزگان و سایر استان‌ها نگاهی تبعیض آمیز نبوده و همواره در راستای توسعه همه جانبه این استان طرح و برنامه وجود داشته، این طرح و برنامه‌ها هم مربوط به یک دولت خاص نبوده و در تمام دولت‌ها پیگیری شده است.

وی چشم انداز چهار تا پنج ساله تبدیل هرمزگان به قطب اول تولید فولاد کشور، تبدیل هرمزگان به قطب اول پالایشگاهی کشور و تولید 61 درصد بنزین کشور در هرمزگان نمونه‌هایی از نگاه بلند نظام در راستای توسعه استان بر اساس پتانسیل بسیار خوب هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور به صورت عادلانه، اصولی و بر اساس منطق  در سراسر ایران اسلامی توزیع شده تا عدالت برقرار شود.

دوستی گفت: در حوزه آبرسانی و آموزش در هرمزگان مشکلاتی وجود دارد و تلاش داریم با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها به صورت برنامه ریزی شده و مطابق نیازسنجی صورت گرفته در شرق استان و جزیره قشم تنش آبی را کاهش دهیم.

وی افزود: مشکل آب در جزیره قشم و روستاهای این جزیره با احداث آبشیرین کن مرتفع خواهد شد و تلاش می‌کنیم با اجرای پروژه‌های آبرسانی در دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از نیاز آبی مناطق مختلف را حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته در برابر آمریکا و رژیم غاصب ایستاده است

استاندار هرمزگان ساماندهی مسئله سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت را یکی از مسائلی عنوان کرد که در دولت سیزدهم به منظور جلوگیری از آسیب اقتصادی در حال اجرا است و ادامه داد: با اجرای چند برنامه در حوزه سوخت به دنبال نظم بخشی اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه قاچاق سوخت یکی از عمده دلایل گرانی کرایه حمل بار در استان نسبت به سایر مناطق است گفت: تلاش می‌کنیم با فعال کردن ناوگان حمل و نقل استان میزان کرایه حمل بار را کاهش دهیم تا قابلیت رقابت پذیری برای محصولات تولیدی استان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه