English

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش تأکید کرد؛

ضرورت پاسداشت ویژه از تلاش‌های ایثارگران دفاع مقدس

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز باید پاسداشت ویژه‌ای از تلاش‌های ایثارگران دفاع مقدس داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از وظیفه بزرگ که بر عهده همه ما نظامیان، ارتشیان و نیروهای مسلح است را اجرا کنیم.

ضرورت پاسداشت ویژه از تلاش‌های ایثارگران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش ملی جایگاه دانش، فناوری و خلاقیت در دفاع مقدس که در دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین یک فریضه واجب و لازم است و این همایش در این راستا در حال برپا شد.

وی با بیان چگونگی غلبه بر بیش50 کشور در طول 8 سال دفاع مقدس و سربلند بیرون آمدن از این آزمون، ادامه داد: با بهره‌گیری از علم و دانش توانستیم بر همه تکنولوژی دنیا غالب شویم و با به کاری آموخته‌ها، دشمن زمین‌‌گیر شد و تمام آنچه در خیالاتش بود از بین رفت.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز باید پاسداشت ویژه‌ای از تلاش‌های ایثارگران دفاع مقدس داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از وظیفه بزرگ که بر عهده همه ما نظامیان، ارتشیان و نیروهای مسلح است را اجرا کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز جوانان در راهی قدم گذاشتند که مردان بزرگ آن را در سخت‌ترین شرایط طی کردند و توانستند پرچم ایرانی اسلامی را به اهتزاز در آوردند و قطعاً آینده‌ای روشن در انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه