English

شناسایی سه بیمار مبتلا به وبا در خراسان رضوی

سرپرست پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تاکنون نتیجه آزمایش نهایی مبتلایان که ساکن سبزوار و مشهد هستند، مثبت شده است و نتیجه نهایی آزمایش فرد مشکوک به وبا که ساکن قوچان است نیز در دست بررسی نهایی می باشد.

شناسایی سه بیمار مبتلا به وبا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر امینی سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع رسانی کرد: سه بیمار مبتلا به وبا در شهرستان‌های خراسان رضوی تا این لحظه شناسایی شده است.

امینی در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: تاکنون نتیجه آزمایش نهایی ۲ نفر از مبتلایان که ساکن سبزوار و مشهد هستند، مثبت شده است، اما نتیجه نهایی آزمایش وبای  فرد ساکن در قوچان مشخص نشده است.

سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: فرد مبتلا به وبا در مشهد در بیمارستان امام رضا(ع) تحت درمان قرار گرفت و پس از بهبودی ترخیص شد و فرد دوم که اهل سبزوار بود مراحل درمانش نیز در شهر محل سکونتش انجام شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سومین فرد مبتلا ساکن قوچان است یادآور شد: علیرغم تماس های مکرر این فرد هنوز وارد مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نشده و اطلاعی از وضعیت وی در دسترس نیست.

امینی در خاتمه خاطرنشان کرد: موضوع برای اطلاع از وضعیت این بیمار قوچانی در حال پیگیری است و آزمایش اولیه ابتلا به وبای این سه خراسانی در هنگام ورود به کشور و در استان ایلام انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه