English

کارخانه رب گوجه فرنگی در بخش توکهور و هشت بندی میناب احداث می شود

کلنگ پروژه احداث کارخانه فرآوری رب گوجه فرنگی در بخش توکهور و هشت بندی شهرستان میناب هم زمان با هفته دولت به زمین زده شد.

کارخانه رب گوجه فرنگی در بخش توکهور و هشت بندی میناب احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با هدف فرآوری محصول گوجه فرنگی و ارتقا ارزش افزوده این تولیدات، احداث یک واحد فرآوری رب گوجه در بخش تو کهور هشتبندی شهرستان میناب با حضور مجید سلحشور فرماندار میناب،عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی آغاز شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶ هزارمتر مربع با زیربنای دوهزارو 100مترمربع و با ظرفیت ۳۰هزارتن جذب ماده خام کشاورزی در سال، اجرا خواهد شد.

با احداث و راه اندازی این کارخانه فرآوری ضمن اشتغالزایی ۲۰نفر به صورت مستقیم به همراه ۵۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم برای ساکنان، از حرکت کشاورزان به استان های همجوار به‌منظور فروش محصول جلوگیری می شود.

در پایان مراسم کلنگ زنی، حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی از تلاش های رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در راستای توسعه و آبادانی و شروع  پروژه احداث  کارخانه فرآوری رب گوجه فرنگی در توکهور و هشت بندی تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه