English

قاسم عسکری نسب خبر داد؛

ترانزیت بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو در بندرلنگه

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد 15 درصدی ترانزیت نفتی و غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان و همچنین ترانزیت بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در بندرلنگه به عنوان قلب تپنده ترانزیت خودرو در تیر ماه امسال خبر داد.

ترانزیت بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار داشت: طی دوره زمانی یاد شده، حجم ترانزیت کالاهای نفتی و غیرنفتی (که عمده آن محموله خودرو بوده است) به 66 هزار 840 تن رسید که نشانگر رشد 15 درصدی در همسنجی با مدت مشابه سال پیش از آن است و همچنین بنادر غرب هرمزگان توانسته جایگاه سوم این بخش از عملیات حمل و نقلی در سطح بنادر ایران را به خود اختصاص دهد.
عسکری نسب ضمن اشاره به جابجایی 30 هزار و 502 دستگاه خودروی ترانزیتی در تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: تخلیه این تعداد خودروی ترانزیتی توسط 516 فروند شناور فلزی انجام گرفت که پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی توسط پنج هزار و 84 سواری کش و کامیون حمل خودرو بارگیری به درب خروج هدایت شده است.
بیشتر بخوانید:

ترانزیت بیش از 49 هزار دستگاه خودرو از بندرلنگه به آسیانه میانه
گفتنی است رونق فعالیت های ترانزیتی در این بندر و بهره گیری از موقعیت جغرافیایی و راهبردی و نیز ایجاد زیر ساخت ها و رو ساخت های لازم، بستری مناسب را فراهم کرده تا به ازای هر سرمایه گذاری در این حوزه، با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم، معیشت قابل توجهی از خانوارها تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه