English

هشدار معاون استاندار هرمزگان؛

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان این‌که وحدت بین شیعه و سنی در هرمزگان همواره زبانزد بوده است، افزود: رژیم صهیونیستی با ورود به منطقه به دنبال تفرقه است که باید هوشیار باشیم و مانع از تحقق آرزوهای آن‌ها شویم.

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در هفتمین همایش «ولایت محور اتحاد امت اسلام» که در بندرعباس برگزار شد، گفت: غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه متعلق به تمامی جوامع بشری است چون درون آن حاکمیت فضیلت است و این اهمیت غدیر را نشان می‌دهد.
کامرانی عنوان کرد: مقدمه تمدن نوین اسلامی، وحدت اسلامی است و باید در دنیای امروز به این وحدت توجه ویژه‌ای شود و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند.
وی در ادامه افزود: آسیب‌شناسی‌ها باید به‌درستی صورت گیرد و بدانیم چه مواردی سبب تفرقه و جدایی می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اشاعه بینش تمدنی و تفکر جامع و پخته نیاز امروز جامعه است و باید بر این موضوعات تمرکز شود و ترویج صورت گیرد.
بیشتربخوانید:

امیدوارم شاهد توسعه وحدت شیعه و سنی در هرمزگان باشیم
کامرانی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با ورود به منطقه به دنبال تفرقه و اختلاف است که باید هوشیار باشیم و مانع از تحقق آرزوی صهیونیست‌ها شویم.
وی افزود: وحدت بین شیعه و سنی در استان هرمزگان همواره زبانزد بوده و خواهد بود و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان پرچم‌دار این موضوع است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان اضافه کرد: در زلزله اخیر استان هرمزگان مشاهده کردیم مسئولان، علمای شیعه و سنی و آحاد مختلف مردم نیز پای کار بودند و این موضوع نماد همدلی و وحدت در استان هرمزگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه