English

اعزام نیرو و اقلام امدادی به کانون زلزله غرب هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: تعداد ۱۵ تیم عملیاتی شامل ۶۰ نیروی عملیاتی و یک تیم آنست به مناطق متاثر از زلزله اعزام و اقلام امدادی درحال ارسال به منطقه است.

اعزام نیرو و اقلام امدادی به کانون زلزله غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات زلزله غرب استان اظهار کرد: زلزله ای به بزرگی ۶.۱ در مقایس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندرلنگه را در ساعت ۰۲:۰۲:۰۷ بامداد امروز ۱۱ تیرماه لرزاند.

وی افزود: این زمین لرزه تاکنون ۱۳ پس لرزه به دنبال داشته که به دلیل شدت زلزله ها در مناطق مختلف استان نیز احساس شده است.

سلحشور افزود: تاکنون ۲۳ منطقه شهری و روستایی کانون زلزله مورد ارزیابی قرار گرفته که شدت آسیب در روستاهای سایه خوش، دژگان، کوشک، حشم حود تائید شده و بررسی ها نیز همچنان ادامه دارد .

وی ادامه داد: تعداد ۱۵ تیم عملیاتی شامل ۶۰ نیروی عملیاتی و یک تیم آنست به مناطق متاثر از زلزله اعزام و اقلام امدادی درحال ارسال به منطقه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در پایان از برپایی کمپ اسکان اضطراری در شهر بندرعباس خبر داد و گفت:جهت رفاه حال شهروندان بندرعباسی کمپ اسکان اضطراری در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس در حال برپایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه