English

وزیر کشور در نوشهر مطرح کرد:

علت گرانی های اخیر، قاچاق و احتکار کالا است

وزیر کشور گفت: اختلاف قیمت‌ها در داخل و خارج کشور موجب انتقال غیرقانونی مقدار زیادی از مایحتاج عمومی مردم به خارج شده است.

علت گرانی های اخیر، قاچاق و احتکار کالا است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در نوشهر اظهار داشت: مشکلی در تأمین ماکارونی و روغن در داخل وجود ندارد بلکه صادرات غیرقانونی برخی از مایحتاج عمومی مردم به دلیل اختلاف قیمت در کشور‌های همسایه علت گرانی اخیر است.

وی ادامه داد: کمبود کالا یا به دلیل احتکار توسط برخی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان یا به دلیل اختلاف قیمت یک محصول در داخل و خارج کشور است که باعث می‌شود مقدار زیادی از مایحتاج مردم به شکل صادرات غیرقانونی از مرز‌ها خارج شود.

وزیر کشور گفت: ستاد مبارزه با قاچاق با افرادی که مایحتاج مردم را به شکل غیرقانونی از ایران خارج می‌کنند برخورد می‌کند و نگهداری کالا تا اعلام قیمت جدید و با هدف گران فروشی نیز مصداق احتکار است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی درباره گرانی ماکارونی تصریح کرد: ماکارونی موجود در بازار بر اساس قیمت سابق آرد عرضه می‌شود، ولی با توجه به افزایش قیمت آرد اگر بنا شد اضافه بر آن قیمت این محصول عرضه شود دولت آن را از طریق تأمین یارانه‌ها جبران می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه