English

رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:

کتاب "رسانه و فریب کاری" منتشر شد

رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب "رسانه و فریب کاری" با تحلیل زمینه ها و عوامل فریب کاری در رسانه و راهکارهای برون رفت منتشر شد.

کتاب "رسانه و فریب کاری" منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روح اله بابایی اظهار داشت: کتاب «رسانه و فریب کاری» با تحلیل زمینه ها و عوامل فریب کاری در رسانه و راهکارهای برون رفت توسط سرکار خانم «فائزه تقی پور» تألیف و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فریب‌کاری در رسانه ، موضوعی فراتر از اتهام است و بحث دربارۀ آن در علومی، از جمله ارتباطات، مطالعات فرهنگی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، سیاست یا مدیریت رسانه بسیار چالش‌برانگیز و حساس است.

بابایی با بیان این که کمتر متخصص رسانه‌ای به این موضوع اعتقاد دارد که رسانه‌ها فریب‌کار هستند، افزود: این افراد معمولاً در نگاهی آزاداندیشانه، رسانه را نهادی مستقل و مردمی یا اطلاع‌رسان معرفی می‌کنند؛ اما تکنیک‌های اقناع و تأثیرگذاریِ حداکثری یا تمایل به نفوذ رسانه‌ای صاحبان اقتصاد و سیاست، تأییدکنندۀ فرایندها و رویکردهایی است که فریب‌کاری رسانه را نشان می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فریب‌کاری رسانه موضوعی چالش‌برانگیز بوده و جای تحلیل و بحث دارد تا اینکه نه بر اساس نگاهی پیش‌داورانه، بلکه بر اساس دلایل علمی و منطقی ریشه‌های آن را بررسی کنند.

وی تأکید کرد: «فریب‌کاری و رسانه» کتابی است که برای نخستین بار وارد این جدال علمی شده و این مسئله را از زوایای گوناگون بر اساس مطالعات انتقادی در رسانه، بررسی کرده است.

رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «فریب‌کاری و رسانه» تألیف خانم فائزه تقی پور در پژوهشکده الهیات و خانواده تهیه و توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در 536 صفحه، اوّل، تابستان 1399 در تعداد 500 جلد و با قیمت 47000 تومان منتشر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه