English

موج گزارش می‌دهد؛

آب شرب شهرستان پلدختر قطع شد/عوامل آبفا لرستان عازم منطقه شدند

عصر امروز، آب شرب شهر پلدختر به دلیل ناپدید شدن خط انتقال آب در حادثه طغیان رودخانه کشکان، به طور کامل قطع شد.

آب شرب شهرستان پلدختر قطع شد/عوامل آبفا لرستان عازم منطقه شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عصر امروز، آب شرب شهرستان پلدختر به طور کامل قطع شد.

بر اساس این گزارش، علت قطعی آب شرب این شهرستان، شدت سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کشکان، و غرق شدن لوله انتقال آب این شهر به طول 1000 متر است.

حدود 1000 متر از خط لوله انتقال آب شرب به پلدختر غرق شده است

در همین رابطه، نعمت دستیاری فرماندار پلدختر به خبرنگار موج، گفت: متاسفانه به دلیل شدت سیلاب اخیر، بخشی از لوله انتقال آب شهر پلدختر که حدود 1000 متر است شکسته و غرق شده، که همین امر موجب قطع کامل آب شرب شهر شده است.

دستیاری که از محل شکست خط انتقال آب پلدختر سخن می‌گفت، تصریح کرد: عوامل شرکت آبفا لرستان در حال عزیمت به منطقه هستند تا اقدامات تامینی لازم را به عمل آورند.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج، ضمن تایید این اتفاق، اظهار داشت: متاسفانه شدت سیلاب به حدی بوده که بخشی از خط لوله انتقال آب شرب به شهرستان پلدختر را ناپدید کرده است، لذا هم اکنون در حال عزیمت به محل وقوع حادثه هستیم تا تیم‌های عملیاتی، اقدام به لوله گذاری مجدد کنند.

مدیرعامل آبفا لرستان: آب شرب مورد نیاز مردم پلدختر را تامین می‌کنیم

حمیدرضا کرم‌وند، تاکید کرد: مردم شریف پلدختر بدانند که رفع این مشکل زمانبر بوده، و همکاری آنان را می‌طلبد اما، آب شرب مورد نیاز آنان تاساعاتی دیگر به وسیله تانکرهای آب رسان این شرکت تامین خواهد شد.

ترمیم و لوله گذاری خط انتقال آب شهرستان پلدختر تا 48 ساعت دیگر

مدیرعامل آبفا لرستان در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج که چه میزان زمان لازم است تا لوله گذاری مجدد صورت گرفته و آب شرب مصرفی مردم برقرار شود، تصریح کرد: برآورد من و همکارانم در شرکت آب و فاضلاب لرستان 48 ساعت است اما سعی ما بر این است تا از ساعاتی دیگر عوامل ما دست به کار شده و عملیات ترمیم و لوله گذاری را آغاز کنند. لذا همکاری مردم می‌تواند شرایط خدمت رسانی سریعتر را به همراه داشته باشد که از همین طریق از مردم شریف پلدختر خواهشمندم با سعه صدر خود، ما را در این مهم همیاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی