English

موج گزارش می دهد:

کسب افتخارات جهانی توسط دختران افشاری توانا از همدان

آناهیتا و آترین افشاری توانا در رده سنی ۲ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۰ سال برنده مدال طلای مسابقات بین المللی نقاشی در ایتالیا شدند.

کسب افتخارات جهانی توسط دختران افشاری توانا از  همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، آناهیتا و آترین افشاری توانا در رده سنی ۲ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۰ سال برنده مدال طلای مسابقات بین المللی نقاشی در ایتالیا شدند.

نقاش

شایان ذکر است که آترین افشاری توانا ۶ ساله  از همدان در مسابقات بین المللی نقاشی شهر صلح که در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال در ژاپن برگزار شد، توانست به مقام سوم دست پیدا کند و نتایج در سایت موزه صلح تهران اعلام شد. 

نقاشی

داوران بین المللی از میان آثار ارسال شده از سراسر دنیا، چند اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند که از این میان، دو اثر از کشور ایران انتخاب شده است.

نقاشی برنده

در مسابقه بین المللی نقاشی شهر صلح تمامی آثار ارسال شده از سوی ایران به دبیرخانه ی ژاپن، از سطح بالای کیفی برخوردار بودند. اما با توجه به محدودیت تعداد برگزیدگان، دایره ی انتخاب داوران بین المللی محدود بوده، با این حال انتخاب دو اثر از ایران شایان توجه و تقدیر است و نتایج نهایی مسابقه بین المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» توسط دبیرخانه ی سازمان شهرداران صلح ژاپن اعلام شد و آترین افشاری توانا از همدان رتبه سوم را کسب کرد.

مسابقه نقاشی

کسب این افتخار را به فرزندان افشاری توانا و خانواده ی آنان تبریک می گوییم و به امید موفقیت تمامی کودکان سرزمینمان در عرصه های مختلف علمی و هنری.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه