English

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

استاندار به‌طور جدی پیگیر حل مشکل تیم فوتسال لیگ‌برتری قم است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به نگاه ویژه استاندار به حوزه ورزش گفت: ایشان به‌طور جدی پیگیر حل مشکل تیم فوتسال لیگ‌برتری قم است و اخیرا دستوری برای حل مشکلات این تیم صادر کرده‌اند.

 استاندار به‌طور جدی پیگیر حل مشکل تیم فوتسال لیگ‌برتری قم است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، عباس شیرمحمدی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی آناصنعت بنا به دلایلی، دیگر به‌دنبال تیم‌داری در لیگ برتر نیست و از مدت‌ها پیش این تصمیم را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کردند.

وی افزود: این موضوع فورا در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت و استاندار قم جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیئت فوتبال استان و معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری در راستای بررسی و برطرف کردن مشکل این تیم برگزار‌ کردند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: استاندار قم به‌دنبال حل ریشه‌ای مشکل تیم لیگ برتری قم است تا هرساله با این بحران در استان روبه‌رو نشویم‌.

وی اشاره کرد: آقای آقامیری، نگاه پدرانه و جدی به همه رشته‌های ورزشی دارد و به‌دنبال این است که عدالت در همه رشته‌های ورزشی برقرار شود. همان‌طور که می‌دانید استان قم یکی از قطب‌های مهم فوتسال در ایران به‌شمار می‌رود که نباید از این ظرفیت ویژه غافل شویم.

شیرمحمدی در ادامه گفت: با دستور آقای آقامیری، کارگروه ویژه‌ای برای حل مشکل تیم آناصنعت تشکیل شده و در چند هفته اخیر مذاکراتی هم با مجموعه‌های اقتصادی داشته‌ایم.

وی افزود: آخرین مذاکرات ما با مجموعه شهرفرش بوده و چندین بسته را به آن‌ها پیشنهاد داده‌ایم که از سوی مدیریت این مجموعه درحال بررسی هستند.‌ این مجموعه نسبت به سرمایه‌گذاری در قم چراغ سبز نشان داده و به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای خوبی به هواداران فوتسال‌دوست قمی بدهیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه نماینده عالی دولت در استان به‌دنبال تسهیل سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی در ورزش است، گفت: نگاه ویژه‌ای که استاندار به موضوع ورزش دارد باعث شده ایشان مسیر‌ سرمایه‌گذاری و ورود واحدهای صنعتی، تجاری و تولیدی به استان را تسهیل کند.

شیرمحمدی در پایان گفت: مجموعه مدیریت استان به‌دنبال حل مشکل تیم فوتسال لیگ برتری‌مان است که جزو سرمایه‌های قم محسوب می‌شود و تلاش خواهیم کرد روزهای خوش به فوتسال قم برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه