English

دو زیارت در فاصله ۱۲ روز؛

از بوسه بر ضریح تا روی شانه‌های مردم شهر

آغاز دهه کرامت بود که شهید آیت الله رئیسی در دومین سفر استانی به قم ودیدار باعلماو مردم و افتتاح پروژه ها ، به زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها آمدند، حالا ایشان بعد از 12 روزدوباره به زیارت بانوی کریمه اهل بیت مشرف شدند، اما این بار روی شانه‌های مردم شهر و در جایگاه رئیس جمهور شهیدی که برای همیشه جاودان شد.

از بوسه بر ضریح تا روی شانه‌های مردم شهر
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، روح اله غیاثی - نهم دی ماه ۱۴۰۰ بود که استان قم برای اولین بار میزبان سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم و هیات همراه بود، این سفر دستاوردهای بسیار مهمی برای استان داشت.

 بیست و یکم اردیبهشت ماه بود که با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) رئیس جمهور مردمی برای دومین بار میهمان مردم و حرم مطهر بود.

در کنار دیدارهای مردمی، پیگیری مشکلات و بازدیدهای میدانی، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) از برنامه‌های ویژه این رئیس جمهور بود،

اما امروز /یکم خرداد ماه/ و بعد از 12 روز باز هم سید ابراهیم رئیسی زائرشهید حرم مطهر بود و به زیارت آمده بود؛ اما این بار روی دوش مردم استان و مراسم طوافی غم بار و شوکه کننده برای مردم ولایتمدارقم که بعد از شهادتش رقم خورد.

تشیع باشکوه وتاریخی صدها هزارنفری مردم قم با چشمانی اشکباربعد از مراسم طواف ضریح مطهر درمسیر ۷کیلو متری بلوارپیامبر اعظم 

از شهید جمهور تا مسجد مقدس جمکران میعادگاه عاشقان و منتظران ظهور منجی عالم بشریت ادامه پیدا کرد .

و پیکر مطهر این عالم مجاهد بعداز مهمان نوازی وتشیع کم نظیر مردم قم به همراه همراهان شهیدش به سوی مصلی شهر تهران انتقال یافت. 

قطعا این سفر و این زیارت برای مردم استان برکات زیادی به همراه خواهد داشت، این رئیس جمهور مردمی ، با اخلاصی که داشت همیشه باعث برکت بود چه در زمان حیات و چه پس از شهادت و خدمات این رئیس جمهور شهید همیشه در اذهان مردم ایران اسلامی ومردم انقلابی قم باقی خواهدماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه