English

به مناسبت دهه کرامت انجام شد؛

عیادت سفیران کریمه از بیماران بیمارستان شهدای قم

کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) با حضور در بیمارستان شهدای قم به پرچم‌گردانی و توزیع متبرکات فاطمی در میان بیماران و کاکنان بیمارستان پرداختند.

عیادت سفیران کریمه از بیماران بیمارستان شهدای قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سفیران کریمه اهل بیت(س) به مناسبت دهه کرامت با حضور در بخش های مختلف استان قم به اجرای برنامه های فرهنگی در موضوعات مختلفی اعم از تبیین جایگاه حضرت معصومه (س) و نشر معارف فرهنگی پرداختند.

حضور در مدارس دخترانه شهر قم و شهرستان های اطراف از جمله مردسه شهید نامجو، مدرسه هدایت و دبستان دخترانه جعفریه جشن روز دختر و دهه کرامت را برگزار کردند.

خادمان کریمه اهل بیت(س) در شهر مقدس قم به همراه پرچم مطهر حرم حضرت معصومه(س) به بیمارستان شهدا و بیمارستان امام رضا(ع) رفتند و ضمن عیادت از بیماران به کارکنان، پرستاران و پزشکان بیمارستان خداقوت گفتند.

همچنین حضور در دانشگاه های آزاد اسلامی، فرهنگیان، علوم پزشکی و شفیعه و حضور در مساجد و امام زادگان قم از جمله مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد سیدالشهدا(ع)، مسجد خاتم جعفریه و امام‌زاده شاه سیدعلی از دیگر برنامه های سفیران کریمه در شهر مقدس قم بود.

دیدار با مجمع قاریان، دیدار با آیت الله اعرافی و حضور در پادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور در اردوگاه زندان لنگرود و بازدید از کارخانه‌جات تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه از جمله فعالیت های کاروان سفیران کریمه اهل بیت در دهه کرامت بود .

همچنین سفیران کریمه اهل بیت به مناسبت ولادت بانوی کرامت به همایش بانوان قمی در مسجد مقدس جمکران حاضر شدند و به مدیحه سرایی و پرچم گردانی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه