English

اکران فرهنگ شهروندی در سازه‌های تبلیغی شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران فرهنگ شهروندی در سازه‌های تبلیغی شهر خبر داد.

اکران فرهنگ شهروندی در سازه‌های تبلیغی شهر

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی جامعه که به میزبانی شهرداری قم و با حضور دکتر سقاییان نژاد شهردار قم برگزار شد، بیان کرد: حدود ۱۲۰۰ سازه تجاری متعلق به شهرداری قم طی قراردادهایی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین برخی از عرصه‌های تبلیغاتی و تابلوهای اصلاع رسانی قم نیز با نظارت دستگاه‌های مسئول در اختیار شرکت‌های خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۲ سازه اطلاع‌رسانی به همراه ۲ نمایشگر دیجیتال ۲۴ متری و ۵۰ سازه فرهنگی شهرداری قم در طول سال در امر فرهنگ سازی مشغول فعالیت است.

کلانترزاده تاکید کرد: طی سال‌های گذشته و با تاکید شورای فرهنگ عمومی بسیاری از تابلوهایی که تناسبی با جایگاه شهر مقدس قم نداشتند، جمع آوری شده است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها مرجعی است که می‌تواند محتوای سازه‌های تجاری نصب شده در شهر را تایید نماید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل  شهرداری قم تصریح کرد: هم اکنون در بسیاری از سازه‌ها و تابلوهای شهری، محتواهایی در زمینه ماه مبارک رمضان و فرهنگ شهروندی در حال اکران است.

وی همچنین عنوان کرد: شهرداری قم آماده حمایت از هنرمندان و افراد صاحب ذوق در مباحث فرهنگی و تولید محتوای لازم در این مباحث است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه