English

آمادگی برای بازار کار با موسسه زبان انگلیسی سفیر

افرادی که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده‌‌اند و یا مدرک آیتلس یا تافل دارند، دارای فرصت‌های شغلی خوبی هستند. می‌توان گفت بازار کار زبان انگلیسی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف بسیار خوب است.

آمادگی برای بازار کار با موسسه زبان انگلیسی سفیر

به گزارش خبرگزاری موج، افرادی که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده‌‌اند و یا مدرک آیتلس یا تافل دارند، دارای فرصت‌های شغلی خوبی هستند. می‌توان گفت بازار کار زبان انگلیسی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف بسیار خوب است. زیرا اگر شما دارای یکی از مدارک آیتلس و یا تافل باشید، رزومه قوی‌تری خواهید داشت و راحت‌تر می‌توانید جذب بازار کار شوید. به عبارتی شما می‌توانید با گرفتن این مدارک در آینده شغلی و اجتماعی خود تاثیر بسزایی بگذارید. در ادامه همراه ما باشید تا مطالب بیشتری را در این باره در اختیار شما قرار دهیم و همچنین شما را با یک موسسه زبان انگلیسی معتبر آشنا کنیم.

کاربرد مدرک زبان آیلتس و تافل

افراد با اهداف گوناگونی زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند. برخی از آن‌ها برای مهاجرت، برخی برای افزایش مهارت‌های خود و برخی دیگر برای این که بتوانند زبان انگلیسی را تدریس کنند، اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. شما می‌توانید از مدارک زبان انگلیسی مانند آیتلس و تافل برای استخدام نیز استفاده کنید و یا اینکه اگر قصد دارید به کشورهای انگلیسی زبان جهت یافتن کار مناسب مهاجرت کنید، دریافت این مدرک برای شما الزامی است. زیرا در بسیاری از کشورها و شرکت‌ها، مدرک آیتلس به عنوان یکی از پیش شرط‌های اصلی می‌باشد.
اما باید به این نکته توجه کنید که شرکت در کلاس‌های یک موسسه زبان انگلیسی معتبر برای دریافت مدرک تافل و یا آمادگی برای شرکت در آزمون آیتلس، اهمیت بسیار زیادی دارد. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان با دو دهه سابقه درخشان و ۶۳ شعبه در تهران و مراکز استان‌ها، به عنوان یکی از از پیشگامان صنعت آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور شناخته می‌شود. موسسه سفیر گفتمان توانسته با پشتوانه آموزشی دانشگاه آکسفورد در راستای تربیت مدرسان زبان در سطح کشور گام بردارد. خوشبختانه اکنون حدود ۱۲۰۰ مدرس در ۱۰ شعب مختلف این موسسه فعالیت می‌کند. ما به شما این نوید را می‌دهیم که شما با شرکت در کلاس زبان ویژه شرکت‌ها و آموزش فشرده آیتلس این موسسه، می‌توانید وارد بازار کار شوید.

آموزش فشرده آیلتس

مدرک آیلتس چه کاربردی در ایران دارد؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، مدرک آیلتس می‌تواند در اشتغال و تحصیل تاثیر بسیار زیادی بگذارد. به طوری که یکی از شرایط اصلی برای این که افراد بتوانند در مقطع دکترا تحصیل کنند، این است که از سطح زبان بالایی برخوردار باشند. در نتیجه افراد می‌توانند با داشتن مدرک زبان معتبر، به جایگاه‌های بالاتری بیاندیشند و برای آن تلاش کنند. اما کاربرد دیگر زبان آیلتس در ایران در حوزه استخدام می‌باشد. اگر شما به آگهی‌های استخدام در حوزه آموزش، تجارت و صنعت توجه کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر این آگهی‌ها دانش زبان انگلیسی یکی از شرایط کار است. زیرا فردی که از دانش زبانی برخوردار باشد، می‌تواند یک ارتباط جهانی گسترده برقرار کند. از طرفی تجارتی موفق است که بتواند در سطح بین‌المللی ارتباط برقرارنماید.
در نتیجه می‌توان گفت توانایی برقراری ارتباط در سطح بین المللی اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو یکی از راه‌های برقراری ارتباط تجاری موفق، برخورداری از مدیران مسلط به زبان انگلیسی می‌باشد. در نتیجه شما با دریافت این مدارک بین المللی می‌توانید بازار کار بسیار گسترده‌‌ای را پیش پای خود قرار دهید. به طور کلی افرادی که دارای مدرک آیلتس هستند، به راحتی می‌تواند یک شغل خوب برای خود بیابند. شما با شرکت در کلاس ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها در موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان، می‌توانید وارد دنیای تجارت بین المللی شوید. این دوره‌ها برای کلیه مدیران ارشد و میانی شرکت‌ها، بانک‌ها، کارآفرینان، موسسات دولتی، مدیران بخش فروش و بازاریابی در رده‌های مختلف سازمانی و هر فردی که به دنبال تجارت و بازرگانی است، مفید و ضروری است.

کلاس‌های آنلاین موسسه سفیر گفتمان

برای این که بتوانید به راحتی و در کمترین زمان نمره قبولی آزمون آیلتس را دریافت کنید، بهتر است در دوره تدریس خصوصی آیلتس که در موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان برگزار می‌شود، شرکت کنید. اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به صورت حضوری در کلاس‌های زبان شرکت نمایید، می‌توانید در دوره آنلاین آیلتس سفیر شرکت کنید. این آموزشگاه به دلیل شرایط کنونی جامعه که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری محدود شده است، دوره‌های آیلتس را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. مزیت کلاس‌های آنلاین این است که متقاضیان می‌توانند بدون هیچ محدودیت مکانی در این کلاس‌ها شرکت کنند و از برنامه ریزی زمانی خود جهت شرکت در این آزمون، باز نمانند. سطح بندی کلاس‌های آنلاین با کلاس‌های حضوری این موسسه زبان انگلیسی یکسان است.

مشاغل نیازمند مدرک آیلتس

شناختن مشاغلی که نیازمند فراگیری زبان انگلیسی هستند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا در این صورت شما می‌توانید خود را برای دستیابی به یکی از آن‌ها آماده کنید. این مشاغل عبارتند از:
• جهت فعالیت در زمینه بهداشت و درمان، مانند داروسازی، پرستاری و پزشکی نیاز به مهارت زبان انگلیسی است.
•  برای فعالیت در مشاغلی مانند ساخت و ساز، مهمانداری و صنعت گردشگری باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و یکی از این مدارک را دریافت کنید.
• اغلب کارفرمایان سازمان‌های حرفه‌‌ای کشور در زمینه‌های حمل و نقل، مهندسی، حسابداری فعالیت می‌کنند، از شما مدرک آیلتس را می‌خواهند.
• تدریس زبان
کسب مدرک تدریس تافل و آیلتس به این معنی است که فرد توانایی بالایی در زبان انگلیسی دارد. بیشترین کاربرد مدرک تافل در حوزه اشتغال، تدریس زبان انگلیسی است. حتی در بسیاری از کشور‌ها مدرک آیلتس را به عنوان گواهی توانایی تدریس زبان انگلیسی در نظر می‌گیرند.
البته باید این نکته را بیان کنیم که جهت فعالیت در برخی مشاغل مهم در ایران مانند خلبانی، روابط بین الملل و مهماندار باید نمره آیلتس قابل قبول باشد.

موسسه زبان انگلیسی

سخن پایانی

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد، یافتن شغل مناسب است. از این رو اگر فردی به دنبال پیشرفت و یا یک شغل ایده آل باشد، نیاز به یادگیری زبان در سطح پیشرفته خواهد داشت. زیرا برای استخدام در شرکت‌های معتبر، داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان با بهره مندی از گواهینامه بین المللی ISO در مدیریت کیفیت، رسیدگی به شکایات مشتریان، کیفیت بالای مراکز آموزشی، مدیریت کیفیت و مدیریت آموزش زبان در خدمت شماست. این موسسه در سال ۱۳۷۸ نخستین شعبه خود را در قلهک تهران افتتاح کرد و دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. موسسه آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان، دارای مجوز تاسیس گواهینامه صلاحیت اجرای آموزش‌های کارکنان دولت و پروانه تاسیس می‌باشد. اکنون این موسسه توانسته تا با پایبندی به اصول مشتری مداری موفق به اخذ سه گواهینامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت، ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایت مشتریان و همچنین موفق به کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه