English

برنامه طراحی سایت رایگان

در چند سال اخیر به وسیله نرم افزارهای طراحی وب سایت بدون حتی یک خط کدنویسی می‌توانید یک سایت کارآمد طراحی کنید. اکثر این نرم افزارها را می‌توانید از طریق وبسایت‌های معتبر تهیه و وب سایت مورد نیاز خود را طراحی کنید.

برنامه طراحی سایت رایگان

به گزارش خبرگزاری موج، اگر چند سال پیش به شما می‌گفتند، نرم افزاری وجود دارد که می‌توانید به کمک آن و بدون برنامه نویسی سایت طراحی کنید، باور نمی‌کردید؛ اما در چند سال اخیر به وسیله نرم افزارهای طراحی وب سایت بدون حتی یک خط کدنویسی می‌توانید یک سایت کارآمد طراحی کنید. اکثر این نرم افزارها را می‌توانید از طریق وبسایت‌های معتبر تهیه و وب سایت مورد نیاز خود را طراحی کنید؛ مثلا اگر شما یک آژانس گردشگری دارید و می‌خواهید به واسطه معرفی مکان‌های دیدنی و معرفی خدمات خود درآمد بیشتری کسب کنید تنها راه ممکن طراحی یک سایت کارآمد است. سایت سازهای رایگان بسیاری وجود دارد که می‌تواند ساخت سایت گردشگری شما را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهد.

به کمک این نرم افزارها شما می‌توانید هر نوع سایتی که دوست دارید را با هر دیزاینی طراحی کنید؛ به عنوان مثال طراحی سایت شرکتی به کمک این نرم افزارها بسیار آسان است.

در نظر داشته باشید که همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد و از این طریق می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

سی فایو این امکان را به شما می‌دهد که یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید و تا 7 روز به صورت رایگان از امکانات و خدمات آن استفاده کنید و در صورت رضایت، اشتراک مورد نظر را خریداری کنید.

معرفی چند برنامه ساخت سایت رایگان

در ادامه کاربردی‌ترین نرم افزارهای موجود در زمینه طراحی وب سایت را به شما معرفی می‌کنیم تا با سهولت بیشتر و هزینه کمتر بتوانید سایت خود را طراحی کنید. بهترین سیستمی که می‌توانید از آن برای راه‌اندازی وب سایت‌تان استفاده کنید وردپرس است.

 همانطور که می‌دانید، وردپرس رایگان و تحت وب است، به کمک اینترنت قابل اجرا است، پنل اختصاصی دارد و کار با آن بسیار آسان است.

معروف‌ترین نرم افزارهای طراحی سایت تحت وب را بشناسید!

در گذشته طراحی سایت فقط به وسیله کد نویسی امکان پذیر بود. این نکته و سختی‌هایی که در این مسیر وجود داشت موجب شد تا موجبات طراحی سیستم‌هایی با عنوان سی ام اس فراهم شود. 

سایت ساز سی فایو

سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو تاکنون بیش از 192 هزار سایت ساخته و زیر ساخت‌ کامل راه‌اندازی سایت را در اختیار کاربران قرار داده است؛ همچنین علاوه بر آموزش‌های لازم برای راه‌اندازی سایت پشتیبانی آن‌ را هم بر عهده دارد. سی فایو وب سایت‌های کاملی را در قالب‌های شیک و همچنین نسخه موبایلی ارائه می‌دهد. سی فایو یک دامنه IR با نام اختصاصی مورد نظرتان و هاست حرفه‌ای بر روی سرورهای اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد و سایت شما را پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی به این معنی است که توسط تیم 42 نفره حمایت می‌شوید و 90% تیکت‌های پشتیبانی زیر یک ساعت پاسخ داده می‌شوند؛ همچنین مانیتورینگ 24 ساعته سرورها و وب سایت‌ها را بر عهده دارند. بکاپ‌های منظم و امنیت در سرورها از دیگر امکانات سایت ساز سی فایو است.  نقطه قوت سایت‌های ساخته شده توسط سایت ساز سی فایو سئو پذیر بودن سایت‌هایش است که به صورت پیش فرض افزونه دستیار سئو بر روی سایت‌ها قرار دارد. 

سایت ساز WIX

اولین فعالیت‌ سایت wix مربوط به سال 2006 است. برای اینکه بتوانید به کمک wix سایت خود را طراحی کنید اولین قدم انتخاب قالب است. این سایت ساز بیش از 500 قالب آماده را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با نوع کسب و کار و سلیقه قالب مورد نظر را انتخاب کنید.

برخی امکانات متنوع و متعدد wix موجب شده تا هر کسی متناسب با نوع کسب و کار خود بتواند خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد؛ به عنوان مثال دسترسی به امکانات خرید آنلاین و رزرو محصولات برای سایت‌های فروشگاهی، درج مقالات متعدد برای سایت های خبری و… از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت ساز wix است.

علاوه بر این موارد بهره‌مندی از امکاناتی همچون، ریسپانسیو بودن و بهینه‌سازی سایت، رایگان بودن برای شما فراهم شده است.

سایت ساز Weebly

سایت ساز ویبلی پلتفرمی است که امکان میزبانی کامل را برای شما فراهم کرده است و به همین دلیل دیگر نیاز به نصب سایر برنامه‌های مکمل ندارید.

وجود قالب‌های متنوع و قابل ویرایش و فراهم کردن ویژگی‌هایی برای شخصی سازی سایت و غیره از مهم‌ترین ویژگی‌های ویبلی است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

Google Sites

اگر از سایت ساز گوگل استفاده کنید آدرس سایت شما روی دامنه اصلی گوگل قرار می‌گیرد و به همین واسطه می‌توانید از اعتبار سایت گوگل برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید.

امکانات متنوع، ویژگی‌های انحصاری و شخصی سازی حرفه‌ای از سایر نکاتی است که سایت ساز گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی انواع cms رایگان

تصویر معرفی cms

CMS یک سیستم مدیریت محتوا است که به وسیله آن می‌توانیم یک سایت را به طور کامل راه‌اندازی کنیم.

CMS‌های زیر جزء بهترین‌ها در دنیا هستند:

  • Wordpress
  •  Drupal
  •  Joomla
  • Datalife Engine

Drupal

Drupal یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی سایت رایگان است. این نرم افزار اپن سورس بوده و توسط میلیون‌ها کاربر اداره می‌شود.

بسیاری از بهترین‌های جهان برای مدیریت وب سایت خود از دروپال استفاده می‌کنند؛ زیرا کار کردن با آن بسیار راحت است و امکانات بسیاری را ارائه می‌دهد.

Drupal دارای عملکرد بسیار بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و دارای امنیت نسبتا بالایی است. با استفاده از این نرم افزار می‌توان هر نوع سایتی را طراحی کرد.

از ویژگی‌های مهم Drupal رایگان بودن آن است. شما می‌توانید سیستم مدیریت محتوای سایت خود را با Drupal جایگزین کنید و از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنید.

ویژگی‌های نرم افزار Drupal

Drupal در دل CMS می‌درخشد و بعد از وردپرس محبوب‌ترین نرم افزار است.

این پلتفرم دارای ویژگی‌های نامحدودی از جمله، محتواهای رسانه‌ای با فرم‌های قابل تنظیم است.

فیلترهای ویرایش این نرم افزار به راحتی قابل تنظیم است و نیازمند دانش‌های قبلی نیست. 

آشنایی با مفهوم Joomla 

جوملا نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های سایت ساز است و در رده سوم لیست محبوب‌ها قرار دارد. به وسیله جوملا می‌توانید هر نوع سایتی را با هر سبک محتوایی طراحی کنید. در ایران بعد از وردپرس، جوملا در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های نرم افزار Joomla 

  • ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار قوی
  • راه‌اندازی فروم
  • چت و پشتیبانی
  •  مدیریت فایل‌ها

این پلتفرم و افزونه‌های آن مانند وردپرس رایگان است و به راحتی می‌توانید سیستم مدیریت محتوای سایت خود را با Drupal جایگزین کنید.

Datalife Engine

Datalife Engine یکی دیگر از سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا است. در ایران کمتر کسی است که از این پلتفرم استفاده کند؛ اما در دنیا جایگاه بسیار بالایی دارد. این نرم افزار معمولا برای سیستم‌های وبلاگ‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. دیتالایف دارای انعطاف پذیری و قابلیت سفارش بالا است. به وسیله آن می‌توانید طراحی و ساخت سایت شخصی خود را آغاز کنید.

ویژگی‌های نرم افزار طراحی سایت رایگان

در حال حاضر بهترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا، وردپرس است. یکی از دلایلی که وردپرس را در میان دیگر پلتفرم‌ها محبوب کرده است، آسان بودن محیط آن است؛ به طوری که با یکی دو روز بررسی محیط آن می‌توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. ما برخی ویژگی‌های مهم که این نرم افزار دارد را برای شما خواهیم گفت.

سفارشی‌سازی سایت

شما می‌توانید هر قسمت از وب سایت را به دلخواه ویرایش کنید و متناسب با سلیقه و نیاز خود طراحی کنید.

بهینه سازی سایت

سئو به مجموعه‌ فعالیت‌هایی گفته می‌شود که شما به وسیله آن در نتایج گوگل قرار می‌گیرید.

پیاده سازی اصول سئو در سایت به شما کمک می‌کند تا گوگل را با تمامی جنبه‌های سایت خود آشنا کنید و در نتایج اول ظاهر شوید که این نکته به بیشتر دیده شدن و همچنین کسب سود بیشتر کمک می‌کند.

واکنش‌گرا بودن

از آنجایی که کاربران با ابزارهای مختلف از سایت شما بازدید می‌کنند خوب است سایت شما به گونه‌ای طراحی شود که با هر وسیله‌ای منظم و مرتب نمایش داده شود. این به این معنی است که وب سایت شما در موبایل تبلت و دسکتاپ به طور ایده‌آل دیده می‌شود.

امنیت بالا

امنیت هسته وردپرس، بسیار بالاست. هر بار که نسخه وردپرس خود را بروزرسانی می‌کنید مشکلات و تهدیدات امنیتی احتمالی رفع خواهد شد. 

برنامه ساخت سایت رایگان اندروید

عکس گرافیکی از برنامه طراحی سایت

با توجه به رشد تکنولوژی و پیشرفت‌هایی که در این حوزه رخ داده است، امروزه می‌توان به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن سایت طراحی کرد.

اگر به هر دلیلی به سیستم دسترسی ندارید و قصد دارید برای خود سایت طراحی کنید می‌توانید به کمک تلفن همراه هوشمند خود به راحت‌ترین روش ممکن سایت خود را راه‌اندازی کنید، البته باید در نظر داشته باشید سایتی که با گوشی هوشمند طراحی شده باشد قطعا به اندازه لازم حرفه‌ای و همه جانبه نیست؛ در واقع این نرم افزارها به شما کمک می‌کنند تا به صورت مقطعی نیاز خود را رفع کنید و قطعا کافی نیستند و تنها به وسیله آن‌ها می‌توانید بدون یک خط کدنویسی و در سریع‌ترین زمان آنچه در نظر دارید را طراحی کنید.

 

یک نمونه از بهترین برنامه‌های ساخت سایت رایگان برای اندروید Dual است.

افرادی که تسلط کافی و علم کدنویسی ندارند، بودجه و زمان محدودی دارند و می‌توانند از این نرم افزار کمک بگیرند.

 

ویژگی‌های نرم افزار dual عبارتند از:

  • امکان دسترسی آفلاین به وبسایت
  • عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری
  • دسترسی به قالب‌های متنوع
  • سفارشی سازی رنگ، فونت و ساختار
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه