English

قیمت میلگرد استیل به کف تاریخی خود میرسد؟!

میلگرد استیل از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به میلگر های ساختمانی دارد، اما تفاوت آن در جنس و کاربردی است که دارد.

قیمت میلگرد استیل به کف تاریخی خود میرسد؟!

به گزارش خبرگزاری موج، میلگرد استیل چیست؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به میلگر های ساختمانی دارد، اما تفاوت آن در جنس و کاربردی است که دارد. میلگرد های استیل در حقیقت همان شمش استیل است که برای مصارف مختلفی همچون شفت استیل، لوله غیر سایز استیل و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

پیش از آنکه در مورد مزایا و کاربرد میلگرد استیل صحبت کنیم، بهتر است انواع میلگرد استیل را بشناسیم. میله های استیل در دو نوع بسیار مهم و پرکاربرد به نام میلگرد استیل بگیر (ضدزنگ) و میلگرد استیل نگیر (کربن دار) عرضه میشود.

میلگرد استنلس استیل، از آلیاژ سری 300 ساخته میشود. از متداول ترین میلگرد استنلس استیل 300 می توان به میلگردهای استیل 304 و میلگرد استیل316 اشاره کرد که هر کدام از آنها مزایای مختلفی دارند. یکی از مهم ترین مزیت های میلگردهای استیل ضد زنگ این است که در برابر اکسایش هوا مقاومت خوبی از خود نشان می دهند؛ در نتیجه برای مکان هایی که رطوبت زیادی وجود دارد، مناسب می باشد.

از جمله ویژگی دیگر اینکه استحکام خوبی در برابر عملیات حرارتی دارند. در برابر عملیات های حرارتی مانند جوشکاری، پلاسما، تنگستن و ... دچار آسیب نمیشوند. البته وجود مقدار زیاد نیکل و کروم در ساختار آن، باعث شده است که خاصیت مغناطیسی نداشته باشد. مهم ترین مزیت میلگرد استیل ضدزنگ اینکه دقت و کیفیت بالایی در ماشین کاری دارد.

این محصول با توجه به سایز، جنس و ساختاری که دارد در موارد مختلفی از صنعت و ساختمان سازی کاربرد دارد. البته در صنایع غذایی نیز توانسته نقش مهمی را ایفا کند. در بعضی از شرایط از این محصول به عنوان هم زن نیز استفاده میشود. در تولید انواع روغن ها نیز از آن استفاده میشود. تولیدات مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی از جمله صنایع دیگری است که از میله های ضد زنگ استفاده میشود.

خواص سودمند میلگرد فولاد ضد زنگ در مقایسه با میلگرد کربن استیل ساده معمولی قابل مشاهده است. اگرچه این محصول دارای طیف گسترده ای از فواید هستند، به طور کلی، در مقایسه با فولادهای نرم، میله استیل ضد زنگ دارای مزایای زیر هستند:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • چقرمگی برودتی
  • نرخ سخت شدن کار
  • استحکام گرما
  • شکل پذیری
  • استحکام و سختی
  • ظاهری جذاب
  • نگهداری کمتر

جهت محاسبه وزن و خرید آنلاین میلگرد استیل، kilidahan را در گوگل جستجو کنید تا قیمت روز انواع میلگرد استیل : 316 ، 420 ، 321 ، 321 ، 410 و... را مشاهده و بررسی کنید.

سایت کلیدآهن؛ مرکز فروش میله های استیل ضد زنگ

اگر شما هم به دنبال خرید میله استیل نازک هستید مطمئنا فاکتورهای زیادی را برای تهیه میله استیل ضد زنگ مد نظر دارد، که از میان مهم ترین آنها می توان به قیمت و کیفیت اشاره کرد. برای اینکه بتوانید از یک فروشگاه معتبر محصول خود را با تضمین قیمت و کیفیت خریداری کنید، ما بهترین پیشنهاد را به شما می دهیم.

کلیدآهن، یکی از فروشندگان میلگرد استیل در تهران می باشد که توانسته است تاکنون با فروش انواع میلگردهای استیل با قیمتی تاریخی و کیفیتی بی مانند، رضایت مشتریان زیادی را بدست آورد. اگر شما هم می خواهید از قیمت میلگرد استیل 430، 316،420، 304 و ... مطلع شوید بهترین کار مراجعه به فروشگاه آنلاین کلید آهن (www.kilidahan.com) است. اگر هم قصد دارید قیمت میلگرد استیل اصفهان را با قیمت میلگرد استنلس استیل در سایر قسمت های مختلف کشور مقایسه کنید، وبسایت کلیدآهن این شرایط را برای شما فراهم کرده است. برای خرید میلگرد استیل با قیمت و کیفیت مناسب همین حالا اقدام کنید.

منبع : https://kilidahan.com/magazines/مقالات-میلگرد-استیل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ahanresan

    سلام قیمت میلگرد استیل توی مشهد الان چنده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه