English

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد:

اراضی عباس آباد باید به درآمد شهرداری تهران کمک کند

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد گفت: تلاش می‌شود با اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این منطقه به درآمد شهرداری کمک کنیم.

اراضی عباس آباد باید به درآمد شهرداری تهران کمک کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در آیین افتتاح مجتمع تجاری فرهنگی رواق در قالب پویش شنبه های امید و افتخار ، اظهار داشت: اراضی عباس آباد در تلاش است که عرصه های خدمات رسانی به مردم طبق زمانبندی برنامه ریزی شده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برخی نقاط اراضی عباس آباد نیاز به اجرای پروژه های مختلف دارد، افزود: در این راستا برای این منطقه طرحی ارائه و تاییدیه دریافت شد.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تصریح کرد: محل فعلی مجتمع تجاری و فرهنگی رواق در گذشته محدوده بازار گل در اراضی عباس‌آباد بود که مشکلات امنیتی را برای مخاطبان به همراه داشت، همچنین این مجموعه همراه با قراردادی در قالب قرارداد ترکمنچای داشت و ما توانستیم با یک برنامه مدون و طراحی شده مجموعه جدید را احداث و به بهره‌برداری برسانیم.

حجازی افزود: تلاش می‌شود با اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این منطقه به در آمد شهرداری کمک کنیم.

وی گفت: این منطقه جزء مناطق بی دفاع اراضی عباس آباد بود و اجرای  پروژه  رواق  سبب حضور بسیاری از مردم به این منطقه می شود.

شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه  با بیان اینکه این انجمن ۱۵ مرکز خرید بزرگ در سراسر کشور دارد، بیان کرد: مجموعه رواق یک مجتمع تجاری صرف  نبوده، بلکه نماد تجاری و مراکز گردشگری است .

وی افزود: در دهه گذشته افزایش سرانه مراکز خرید ارتباط مستقیم با تولید ملی داشته است.

کشاورز خاطرنشان کرد: با جلوگیری  از واردات  اقلامی که توان تولید آن در داخل کشور است تعداد پردیس سینمایی، برندهای صنعت پوشاک و بسیاری  مواردی از این قبیل نیز افزایش پیدا کرد که بیانگر اهمیت حمایت از تولید ملی و تاثیر آن بر بخش های مختلف می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه