English

علوی در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

تشریح نقش حلقه های میانی در احکام برنامه چهارم شورای شهر

رئیس ستاد توان افزایی شهر تهران به تشریح کلید واژه حلقه های میانی در احکام برنامه چهارم شورای شهر اشاره و تاکید کرد که خدمات حلقه‌های میانی به مردم متاثر از فراز و فرود سیاسی نخواهد بود.

تشریح نقش حلقه های میانی در احکام برنامه چهارم شورای شهر

سید احمد علوی رئیس ستاد توان افزایی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، درباره اشاره احکام برنامه چهارم به حلقه‌های میانی اظهار داشت: یکی از ماده های احکام برنامه چهارم در فصل فرهنگی و اجتماعی بحث مسجد محوری بود و مقرر شده که این مهم با تکیه بر ظرفیت معتمدین، سازمان های مردم نهاد و حلقه های میانی جبهه انقلاب فعالیت کند.

وی با به توضیح  بیشتر درباره حلقه های میانی پرداخت و اظهار داشت: بحث حکمروایی حلقه‌های میانی یکی از تعابیر و اصطلاحات جدیدی است که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر آن تاکید فرمودند و در فرمایشات خود تاکید داشتند یکی از موضوعات و روش‌های متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما حکم روایی حلقه های میانی است.

علوی با بیان اینکه حلقه های میانی حلقه های واسط بین حاکمیت و مردم است، اضافه کرد: این حلقه ها چون به لحاظ اعتقادی حضور دارند برایشان ضرورت نخواهد داشت که کدام جناح اداره امور را در دست گرفته است بنابراین خدمات آنان به مردم به لحاظ اعتقادی پایدار است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه خدمات حلقه‌های میانی به مردم متاثر از فراز و فرود سیاسی نخواهد بود، تصریح کرد: حلقه‌های میانی، حلقه واسط بین مردم و حاکمیت هستند که خدمات خود را که از حیث اعتقاد به مردم ارائه می دهند را حفظ می کنند و مقام معظم رهبری در جلسات هم اندیشی با گروه های جهادی و مجموعه های مردم نهاد بر حکم روایی حلقه های میانی برای اداره کشور تاکید فرمودند.

وی تاکید کرد: حلقه های میانی  گرچه اصطلاح جدیدی است اما پشت آن یک معنا و یک اقدام بزرگ نهفته است.

رئیس ستاد توان افزایی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما به عنوان ستاد توان افزایی شهر تهران وظیفه داریم این حلقه ها را پیدا کرده و توانمند کنیم و به هم متصل و تسهیل گری کرده و مشکلات را کم کنیم تا فعالیت آنان گسترش یابد و در این صورت مردم جذب انها می شوند و به کمک آنان خواهند شتافت.

علوی توضیح داد: منظور ما از توانمند کردن حلقه های میانی صرفا حمایت مالی نیست چرا که این حلقه ها بر اساس اعتقادات شکل می‌گیرند و خودشان از لحاظ مالی نیازهای خود را تامین می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: طبیعتا در احکام برنامه چهارم این لفظ آمده و تلاش خواهیم کرد شیوه جدید حکمروایی را در سطح خدمات و فعالیت برای مردم بسط و گسترش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه