English

جنایت هولناک در اهواز؛

قاتل سر بریده دختر ۱۷ ساله را در شهر می گرداند!

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز اعلام کرد: در پی انتشار تصاویری که نشان می‌داد قاتل سر بریده یک دختر را در شهر می گرداند، یک نفر متهم به قتل که از بستگان مقتول بود، با درایت پلیس دستگیر شد.

قاتل سر بریده دختر ۱۷ ساله را در شهر می گرداند!

به گزارش خبرگزاری موج، ساعت ۳ بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰، یک مرد جوان درست مقابل چشمان حیرت زده مردم میدان کسایی-خشیار اهواز، سر بریده دختر ۱۷ ساله که گویی همسرش بوده است و از قضا دختر عموی وی نیز به شمار می‌رفته را با بی رحمی تمام در دستان خود گرفته بوده و با خوشحالی به نمایش عموم گذاشته و سپس با گذشت چند دقیقه از آن محل گریخته است.

جنایت هولناک بریده شدن سر همسر و به معرض عموم گذاشتن این صحنه فوق العاده دهشتناک از سوی اهالی که این واقعه حتی در تصورشان نیز نمی‌گنجید، بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اهواز گزارش داده شد.

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز در پی وقوع حادثه هولناک بریده شدن سر یک زن و نمایش آن در بین اهالی اظهار داشت: در پی کشف جسد خانمی در یکی از محلات اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بدین شکل تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی اهواز همراه با بازپرس ویژه قتل- علی حسن لو در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز نمودند. ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله ای که سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود مواجه شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: با سرعت عمل ماموران پلیس، یک نفر متهم به قتل که از بستگان مقتول نیز بود، در صحنه جرم دستگیر شد. در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل و تلاش جهت دستگیری همدستان عاملان این قتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شد و به دست همسر و برادر شوهرش که همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد هر دو پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

بازسازی صحنه قتل!

بررسی های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پاهای مقتول را گرفته و مرد جوان نیز اقدام به بریدن سر همسرش در خانه با یک قمه کرده است و عاملان جنایت وحشتناک بریدن سر دختر ۱۷ ساله در اهواز، پس از گرداندن سر مقتول آن هم جلوی چشمان مردم حیرت زده میدان کسایی-خشیار اهواز به مکان نامعلومی متواری شده اند.

 

شناسایی و دستگیری عاملان بریدن سر دختر ۱۷ ساله در اهواز

تحقیقات بر روی شناسایی عاملان این جنایت دهشتناک ادامه داشت تا اینکه بلاخره کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان این جنایت هولناک را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت اطلاعات لازم با هماهنگی علی حسن لو-بازپرس ویژه قتل راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر امروز شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ قاتل و برادرش که به عنوان همدست وی بوده است را در یک عملیات کاملا غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد دختر ۱۷ ساله اهوازی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان جنایت برای کشف ابعاد پنهان این قتل در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.

از ساعتی قبل فیلم های تکان‌دهنده نمایش سر بریده دختر ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش، در فضای مجازی منتشر شده که در آن جوانی دیده می شود که در یک دست سر بریده زن جوان و در دست دیگرش چاقو قرار دارد و لبخند زنان از مقابل دوربین عبور می کند!

 

تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی از زبان دادستان

عباس حسینی پویا-دادستان اهواز در تشریح علت قتل دختر ۱۷ ساله اهوازی که بعد از ظهر امروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: ظاهراً این خانم جوان  به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یکسری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده است.

وی با بیان اینکه انگیزه این قتل ناموسی بوده است، افزود: پدر مقتول دختر خود را به ایران بازمی‌گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌شود جرأت پیدا می‌کند و برای کشتن وی اقدام می‌کند.

دادستان اهواز گفت: اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم و در بازداشت به سر می‌برند.

حسینی تصریح کرد: قطعاً به شدت با متهمین برخورد خواهد شد چرا که علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملاء عام نیز جرم است.

وی  در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخورد دستگاه قضا با افرادی که از این حادثه فیلم گرفته و منتشر می‌کنند چگونه است، بیان کرد: قطعاً اگر ثابت شود افرادی تعمداً اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده‌اند بازداشت خواهندشد.

حسنی افزود: فردا به اداره آگاهی دستور می‌دهیم که افرادی را که با انتشار این فیلم‌ها تعمدی سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند را  شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید:

پلتفرم‌ها از انتشار تصاویر خشونت‌بار وقایع اخیر منع شدند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه هر چی آدم بد ذات و پست فطرت رو

    • شراره

      الان ادم بد ذات و پست فطرت ، اون زن فراریه هست که کشته شده یا شوهره که قاتله؟

    • ناشناس

      وای وای وای...امان از قساوت قلب

  • ناشناس

    به احتمال بسیار زیاد جوان از عرب های خوزستان است .فیلم عروس آتش شاید چهل سال است که ساخته شده .اما هنوز چنین اتفاقاتی درخوزستان رخ می‌دهد. چرا کار فرهنگی نشده .چرا در گوش جوان نجوا نشده که عزیز برادر غیرت کشتن خواهرت یا همسرت نیست .غیرت درک کردن مشکلات اوست .باید کمکش کنی نه اورا بکشی .شاید در آغوش تو لذتی نمی‌برد. ولش کن بگذار بره جایی که دوست داره ‌طلاق را برای این منظور گذاشتن.
    به هر حال کار فرهنگی علاج این بدبختی هست وبس

    • ناشناس

      دلیل خیانت همیشه رنج و عذاب درخانه نیست!!خیانت یا چندشوهری بودن در زن برخلاف طبیعت اونه که برای مادری خلق شده!!چنین زنی برای فرزندانش هم خطرناکه...نمیشه گفت اگر زن از مردش رضایت داشت خیانت نمیکرد..این زنان هرزه تنوع طلب هستند.چه بسا بهانه ای از شوهر هم نداشته باشند اما بدون خوشگذرانی و هرزگی با مردان دیگه نتونن سر کنن!اما با اون قسمت طلاق کاملا موافقم

  • ...

    لعنت بر داعش وطنی

  • قلبم دردگرفت

    برفرض قضیه خیانت بوده

    ولی این بی شرف های عقب مونده ، حق ندارن حکم صادر کنن و خودشون حکم اجرا کنن !

    تا وقتی دولت ما اینجور جانی ها رو از پا آویزون نکنه همچنان شاهد این جنایت ها هستیم !

    • حالا شما که جلوافتاده ای و خیانت زن برات گناه کوچکیه ببخش

  • ناشناس

    خدا لعنت تون کنه و الهی بزودی سر دار مجازات آویزان بشین هر دونفرتون

  • چقدر گناه انجام شده و چقدر لقمه حرام خورده شده که یک انسان از حیوان پست تر بشه و وجودش از سنگ سخت تر بشه. خدا لحظه ای مارو به خودمون وانگذاره

  • رضا

    برپدرش وجدابادش لعنت

  • تهمینه

    یه دختر۱۷ساله چرا بایدزندگیش اینجوری تباه بشه.خب ....زاده تورو نمیخواست دیگه.اونم حق داشت اونجوری که دلش میخواست زندگی کنه.
    بایدزجرکش بشی تا درس عبرت بشه

  • ناشناس

    یعنی این پسر رو باید سوزاند..پس حکم طلاق برای چیه......زاده داعشی

  • قانون

    قانون ما ضعف زیاد دارد
    نیاز به اصلاحات عمیق دارد
    وگرنه کسی در هیچ کجای دنیا چنین کار وحشتناکی را در برابر دیدگان مردم انجام نمی دهد
    حتی داعش هم چنین کاری نکرده
    این دهن کجی به قانون و بشریت است

  • قضاوت

    اگر همسر شما این کارو بکنه و بره ترکیه و عکس با دیگران بگیره و ابروی شما رو در شهرو محلت ببره و همه بگن زن فلانی رفته ترکیه با کسای دیگه شما که قضاوت میکنید چکار می کردید؟

  • ناشناس

    باسلام خدمت دوستان عزیز..فقط باید سرشو جلو چشمان مردم ببرند تا بدونه سر بریدن یعنی چی اون خانم گناهی نداشته خواسته .گناهش این بوده که با یه حیوان زندگی می‌کرده همینو بس

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه