English

جمال انصاری خبر داد؛

اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک شکایت کنند، ورود می‌کنیم

معاون وزیر دادگستری گفت: اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به سازمان تعزیرات شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود می‌کنیم.

اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک شکایت کنند، ورود می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، جمال انصاری ،  رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد گرانی‌های افسار گسیخته در بازار خودرو و مسکن ، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، مأموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد اما اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات در طول سال گذشته و جاری به شکایات مردم و توقعات آنها رسیدگی کرده است، افزود: درباره مشکلات موجود در بازار خودرو نیز ما بر اساس اظهارات و شکایات مردم ورود کرده و به موضوع رسیدگی می‌کنیم، شکایت‌های مربوط به شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های واردکننده خودرو در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ حدود ۷ برابر افزایش پیدا کرد، مثلاً اگر در سال ۹۶، ۸۰۰ شکایت در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شد این تعداد در سال ۹۷ به ۷ هزار شکایت افزایش پیدا کرد که این موضوع بیانگر عزم سازمان در برخود با تخلفات و رسیدگی به شکایات افراد ذی حق و خریدار خودرو است.

معاون وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی، مأموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد اما اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود می‌کنیم.

انصاری با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بنا به شکایات مردم به موضوع ورود کرده و رسیدگی می‌کند، اظهار کرد: برخی از موضوعات حوزه خودرو و مسکن مانند تبیین قیمت‌ها و… به مداخله سایر وزارتخانه‌ها نیاز دارد که این مسائل در کمیسیون‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه خودرو و مسکن به دلیل گرانفروشی، عدم انجام تعهد فروش و… شکایتی به سازمان تعزیرات برسد، این سازمان با متخلفان برخورد شدیدی می‌کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گستردگی فعالیت سازمان تحت امرش در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته‌ای برای ساماندهی بازار ندارد و بنا به شکایات افراد ورود می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    برای گرون شدن خونه به کجا شکایت کنیم بابا چرا اینقدراین مملکت بی صاحبه خدا لعنتشون کنه هیچ کاری برای این گرونی نمیکنند، حسن هم که جمعه خبر دار میشه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی