English

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد:

کمیته پیگیری اجرای احکام کمیسیون ماده صد در شهرداری سنندج تشکیل شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای کامل احکام کمیسیون ماده صد می تواند در کاهش ساخت وساز غیر مجاز تاثیر داشته باشد.

کمیته پیگیری اجرای احکام کمیسیون ماده صد در شهرداری سنندج تشکیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، جلسه کمیسیون حقوقی شورای شهر با هدف ارائه راهکار مناسب در خصوص کنترل ساخت و ساز غیر مجاز  با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه های مرتبط در دفتر شهردار برگزار شد.

 رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر این کمیسیون بصورت ویژه پیگیر اجرای احکام کمیسیون های مختلف است.

فرزاد زارعی بیان کرد: در راستای حفظ اراضی ملی تمامی دستگاه ها با تشکیل یک اکیپ مشترک تاکنون عملکرد مناسبی در خصوص جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف در اراضی ملی داشته اند.

وی افزود: با هدف جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر سنندج باید اکیپی متشکل از تمامی دستگاه ها تشکیل شود تا با تعامل و همفکری بتوانیم در جهت کنترل ساخت و ساز غیر مجاز گام برداریم.

زارعی عنوان کرد: بیشتر آرا صادر شده درکمیسیون ماده صد و ماده 77 اجرایی نمی شود و این خود یک آسیب است که فضا را برای سود جویان مهیا می کند.

وی تاکید کرد: با ید کمیته پیگیری اجرای احکام کمیسیون ماده صد و ماده 77 در شهرداری تشکیل شود و از این کمیته هم حمایت لازم در خصوص اجرای کامل احکام صادر شده صورت گیرد.

زارعی تصریح کرد: قطعاً پیگیری اجرای احکام هم باعث افزایش در آمد شهرداری شده و هم می تواند در کاهش ساخت و ساز غیر مجاز تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر سنندج از عملکرد برخی از ادارات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های دولتی برای احداث ساختمانهای جدید هیچگونه مجوزی از شهرداری دریافت نمی کنند و خود سرانه اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند.

زارعی ابراز امیدواری نمود: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها بتوانیم در راستای کاهش ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر اقدمات مناسبی را صورت دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی