English

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور

وظیفه شورای ائتلاف کادر سازی و پرورش نیروی تحلیگر است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: وظیفه شورای ائتلاف کادر سازی و آموزش و پرورش نیروی تحلیگر است و عنصر ایمان و امید که وام گرفته از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب است باید مدل کاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در یزد باشد.

وظیفه شورای ائتلاف کادر سازی و پرورش نیروی تحلیگر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با تاکید بر امید آفرینی در بین جوانان، گفت: طرح های زیادی در جهت امید آفرینی می توان اجرا کرد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در برخی استان ها این طرح ها را اجرا کرده است به طور مثال در استان سمنان ۶۰ جوان متخصص با شرایط و نحوه حکمرانی، کارگذاری و اداره کشور در ۴۰ جلسه و با همراهی ۴۰ مسئول دولتی، آشنا شدند.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای ائتلاف کادر سازی و آموزش و پرورش نیروی تحلیگر است، تصریح کرد: این اقدام مزیت‌های بسیار خوبی را در جهت امید آفرینی و کادرسازی دارد که می‌توان نگاه منفی به مسئولان را برطرف کند همچنین جوانان با سبک و سلیقه مدیریت مسئولان استان آشنا می‌شوند و علاوه بر آن مسئول قوی از ضعیف تشخیص مشخص می‌شود.

داوری اظهارداشت: با برگزاری این دوره تجربه محور در استان سمنان اطمینان داریم ۶۰ نیروی کارآمد برای مدیریت آینده آن استان تربیت شدند.

داوری با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد باید به کادرسازی بپردازد، بیان کرد: کارخانه‌های موفق در استان یزد وجود دارد که جوانان شایسته استان باید با مدیران آنها دیدار کرده و رمز موفقیت آنها را دنبال کنند و یا نحوه مدیریت آنها آشنا شوند.

 

شعار انتخاباتی نمایندگان مجلس بر پایه ظرفیت‌های استانی باشد

وی گفت: باید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هر استان میزبان متخصصان شود، ظرفیت‌های متعدد استان خود را برای معرفی به استاندار شناسایی کند و اجرای آن را از مسئولین استان پیگیری کند و در انتخابات، نمایندگانی که توان فعال کردن ظرفیت‌های استان‌ها را دارند از سوی مردم انتخاب شوند.

داوری با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف باید پایداری کند، گفت: هدف را گم نکنیم و مسیری را انتخاب کنیم که به هدف برسیم هرچند تلاطم‌ها و برخی موارد سیاه نمایی از سوی رسانه‌ ها وجود دارد.

داوری خاطر نشان کرد شورای ائتلاف نباید منشا نزاع باشد، و افزود: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی باید لنگرگاهی برای خدمتگزاران و جوانان با انگیزه باشد تا بتوانیم شعار ایران سربلند که شعار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است را محقق کنیم و شعار ایران قوی و دولت مردمی را پیگیری کنیم تا این شعار را برای مردم باورپذیر کنیم.

وی با بیان ضعف رسانه‌ای در کشور به پروژه‌های مهم آبرسانی همچنین نصب سکوی گاز در چند روز اخیر در دمای ۵۵ درجه هوای جنوب کشور اشاره و گفت: سکوی گازی با توان نیروهای با توان ایرانی و بومی انجام شد چرا که در تحریم‌ها اجازه دسترسی به نیروی متخصص خارجی وجود نداشت.

داوری افزود: عنصر ایمان و امید که وام گرفته از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب است باید مدل کاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در یزد باشد.

 

اغتشاشات اخیر محصول فرآیند ترک فعل مسئولان و وزرا است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه موضع فعال خوب است تصریح کرد: موضع موفق باید مورد تاکید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی باشد.

داوری عنوان کرد: اغتشاشات اخیر محصول فرآیند ترک فعل و ناکارآمدی وزرای ضعیف در همه دولت ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر