English

۵۲ پرونده تخلفات لوازم خانگی در یزد و محکومیت ۱۲ میلیاردی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از رسیدگی به 52 مورد پرونده و محکومیت 12 میلیاردی پرونده های مربوط به تخلفات لوازم خانگی خبر داد.

52 پرونده تخلفات لوازم خانگی در یزد و محکومیت 12 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: 52 پرونده تخلفات مربوط به لوازم خانگی طی این مدت در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد رسیدگی و بالغ بر 12 میلیارد و 498 میلیون ریال جریمه نقدی برای متخلفین اعمال شده است.

وی با اشاره به صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بیشترین فراوانی این پرونده ها مربوط به قاچاق کالا و ارز، گرانفروشی و تقلب بوده که خط قرمز تعزیرات حکومتی محسوب می شوند در همین راستا بصورت مستمر فروشگاه های لوازم خانگی توسط تعزیرات حکومتی رصد می شوند.

مختاری با توجه به اینکه ظرفیت تولید واحدهای لوازم خانگی در کشور از نظر کمی و کیفی جواب گوی بازار داخل هستند گفت: رسیدگی به پرونده های تخلفات با نگاه پیشگیرانه و حمایت از فضای کسب و کار انجام و تلاش می شود تا با اعمال نظارت و برخورد هرگونه اخلال در بازار، دست سوداگران کوتاه و میزان بروز تخلفات به حداقل برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر