English

اولویت دادن به گزارشات سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ مورد تاکید کارگروه نظارت بر بازار یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت و همچنین سیستم قیمت گذاری ها، نظارت بر قیمت ها، نحوه بازدارندگی در مقابل تخلفات این حوزه ، اقلامی که باید روی آنها صورت بگیرد و همچنین هماهنگی هایی که در سطح استان توسط بازرسین ثابت و افتخاری باید انجام شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اولویت دادن به گزارشات سامانه های 124 و 135 مورد تاکید کارگروه نظارت بر بازار یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، تشکیل جلسه کارگروه برای رفع مشکلات بازار، با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی، نمایندگان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف یزد در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد تشکیل شد.

در این نشست علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت و همچنین سیستم قیمت گذاری ها، نظارت بر قیمت ها، نحوه بازدارندگی در مقابل تخلفات این حوزه، اقلامی که باید روی آنها صورت بگیرد و همچنین هماهنگی هایی که در سطح استان توسط بازرسین ثابت و افتخاری باید انجام شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست آموزش دو هفته ای بازرسین و ناظرین جهاد کشاورزی در اجرای قانون انتزاع، برنامه ریزی در جهت اجرای بهینه گشت های مشترک، اولویت دادن به گزارشات سامانه های 124 و 135 از اهم این جلسه بود.

در ادامه هرکدام از نماینده سازمان ها و روسای شعب تعزیرات حکومتی نیز به صورت جداگانه مسائل و مشکلات پیش رو حوزه مربوطه را در این نشست بیان کردند و در این خصوص تصمیماتی گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر