English

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد؛

بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی و متخصص تربیت کند

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی، مؤمن و متخصص که بتوانند پاسخگوی مسائل نظام باشند را تربیت کند.

بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی و متخصص تربیت کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به هدف متعالی انقلاب اسلامی، شکل گیری تمدن اسلامی است، اظهار داشت: اگر قرار باشد تمدن اسلامی شکل بگیرد، دانشگاه و حوزه نقش اساسی در این زمینه دارند و بسیج دانشجویی و بسیج اساتید باید در این مسیر به سمت حل مسائل جامعه پیش بروند.

وی افزود: دانشجو، دانشگاه و بسیج اگر کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند مأموریت‌های بسیار مهمی انجام دهند که اصلی ترین آن، کادرسازی برای آینده است.

پورمیرزایی عنوان کرد: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی، مؤمن و متخصص که بتوانند پاسخگوی مسائل نظام باشند را تربیت کنند و در این راستا نهضت مسئله محوری در دانشگاه‌های استان یزد آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه این نهضت پنج گام مهم و اساسی را پیگیری می‌کند، بیان کرد: شناخت مسئله، حل مسئله، هسته‌های گفتمان ساز، هسته‌های دانشجویی و هسته‌های اقدام میدانی در این نهضت نقش آفرینی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر