English

استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی کشور؛

بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی گیلان موثر است

استاندار گیلان با تاکید بر تسهیل گری بانک کشاورزی در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات به کشاورزان با توجه به مزیت های این حوزه در استان، گفت: این بانک می تواند نقش بسزایی در بهبود اقتصاد کشاورزی با حمایت از تولید و سرمایه گذاری کلان در این بخش ایفا کند.

بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی گیلان موثر است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز (شنبه) در دیدار با فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی کشور؛ با برشمردن مزیت های کشاورزی در استان گیلان، افزود: بانک کشاورزی با حمایت های خود از کشاورزان در بخش خرد و کلان و عنایت به مزیت های فروانی که این استان دارد می تواند در پویایی اقتصاد روستا و نیز توسعه فعالیت های کشاورزی و رونق تولید و اشتغال کمک شایانی داشته باشد.

وی ادامه داد: زیرساخت های سرمایه گذاری کلان در حوزه های مختلف استان از جمله کشاورزی در گیلان فراهم است، از این رو همراهی بانک کشاورزی در این بخش حائز اهمیت است.

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: نیاز است ارتباط بین بانک ها بویژه بانک کشاورزی با فعالان عرصه اقتصاد کشاورزی و کشاورزان زحمتکش نزدیک تر باشد.

عباسی با بیان اینکه تشویق سرمایه گذاران کلان حوزه کشاورزی برای افزایش منابع مالی در بانک کشاورزی باید منجر به ارائه خدمات به سرمایه گذاران و نیز ارائه تسهیلات به کشاورزان شود، اظهار کرد: ضمن ارج گذاری به جایگاه ارزشمند قشر زحمتکش کشاورزان از سوی بانک ها، قطعا بانک کشاورزی می تواند نقش بسزایی در بهبود اقتصاد کشاورزی با حمایت از تولید و سرمایه گذاری کلان در این بخش ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه