English

رئیس جهاد کشاورزی گیلان در روسیه مطرح کرد:

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گیلان و روسیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در دومین روز از سفر هیات تجاری و بازرگانی استان گیلان به روسیه با وزیر کشاورزی جمهوری آستاراخان دیدار و گفت و گو کرد.

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گیلان و روسیه
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، صالح محمدی، رئیس جهاد کشاورزی گیلان، که همراه تیم اقتصادی گیلان به روسیه سفر کرده، امروز با اشاره به نشست مسؤولان کشاورزی گیلان و آستراخان اظهار کرد: در این نشست در خصوص توسعه همکاری دو طرف در بخش کشاورزی تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی بین دو استان گیلان و آستراخان تقویت می‌شود، افزود: دو طرف برای سرمایه گذاری در بخش دام و طیور، شیلات و آبزی پروری اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم گسترش تبادل کالا و محصولات کشاورزی این استان با آستراخان اضافه کرد: دو استان گیلان و آستراخان ظرفیت‌های ترانزیتی خوبی در بخش کشاورزی دارند که باید این مهم تقویت شود.

محمدی با بیان اینکه مسؤولان کشاورزی آستراخان به گیلان سفر می‌کنند، گفت: این سفر برای گسترش همکاری و تعاملات تجاری و اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تجربه انگاری در حوزه کشاورزی افزود: دانش، اندوخته‌ها و تجارب گیلان و آستراخان در حوزه کشاورزی تبادل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه