English

سید اسماعیل شهید امنیت و آرامش برای کشور+تصاویر

هشتمین یادواره شهید مدافع حرم، سید اسماعیل سیرت‌نیا در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سید اسماعیل شهید امنیت و آرامش برای کشور+تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم گفت: دغدغه‌ها و تلاش‌های فرهنگی شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا ، جوانان زیادی را جذب کرد تا جایی که او را علمدار جبهه فرهنگی استان گیلان نامیدند.

هشتمین یادواره شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در  رشت

 افزود: شهید سیرت نیا، جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور کرد و ما مدیون این فداکاری‌ها هستیم.

وی، با تاکید بر اینکه مجلس شهدا، مجلس عزاداری نیست، افزود: اخلاص، بصیرت و ولایت پذیری شهیدان، رمز عاقبت بخیری آنهاست و اگر کسی مثل شهدا زندگی نکند، شهید نخواهد شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور تصریح کرد: دشمنان با تمام ابزار‌های خود، از جمله ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای دائما اخبار دروغ را منتقل می‌کند، و به دنبال ایجاد نامیدی در کشور هستند، اما شهیدان، امید را در جامعه، و مجلس شهدا، روح حماسه را در انسان زنده کردند.

سردار بایرامی، به خاک مالیدن پُشت آمریکا را نتیجه ولایت‌پذیریِ محض شهدا دانست و تاکید کرد: بصیرت و عملِ به‌هنگامِ شهدای جوان، الگو ساز است و با تبیین و روشنگری، باید مردم جامعه آگاه کنیم.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های حماس و مقاومت با حداقل امکانات، معادلات دشمنان را برهم زده و باعث بی آبرویی رژیم صهیونسیتی شدند.

سردار بایرامی افزود: اراده الهی با مظلومان است، و ملت فلسطین که در این جنگِ نابرابر مظلومانه می‌جنگد به یاری خدا پیروز و قدس شریف به زودی آزاد خواهد شد.

هشتمین یادواره شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در  رشت

وی درباره موقعیت استراتژیک منطقه غرب آسیا نیز گفت: دست و پا زدن‌های آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی بر اساس منافع آنهاست، و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ، جنگ آمریکایی‌هاست و واشنگتن طراحی آن را برعهده دارند، زیرا جنگیدن در این میدان از اراده سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی خارج است.

هشتمین یادواره شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در  رشت

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، برخورداری ملت ایران از نعمت امامت و ولایت را موجب نصرت الهی و پیروزی جبهه حق علیه باطل دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب، دفاع مقدس را گسترش مرز‌های دفاعی نامیدند و از جبهه‌های جنگ، به عنوان معراج عبادت یاد می‌کنند، که این سرمایه معنوی، ایران را در جهان به یک امت تاریخ ساز تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه