English

بانوانِ مطالبه گرِ حوزه ی عفاف و حجاب گیلان با صدور بیانه ای خواستار شدند؛

اجرای قوانین اجتماعی اسلام از جمله حکم حجاب بدون چون و چرا از طرف سران سه قوه

انقلاب اسلامی، زائیده ی مادرانی است که به تاکید رهبر کبیر، معراج دهنده مردان غیور و با صلابت در عرصه‌های جهاد و میدان های غیرت و مردانگی است.

اجرای قوانین اجتماعی اسلام از جمله حکم حجاب بدون چون و چرا از طرف سران سه قوه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در بیانه ای که از طرف بانوانِ مطالبه گرِ حوزه ی عفاف و حجاب گیلان دراختیار این خبرگزاری قرار گرفته؛ آمده است:

بسمه تعالی

 لایَحِلُّ لِعَینٍ مُؤمِنَةٍ تَرَى اللّه َ یُعصى فَتَطرِفَ حَتّى تَغَیِّرَهُ ؛

بر هیچ چشم مؤمنى روا نیست که ببیند خدا نافرمانى مى شود و چشم خود را فرو بندد ، مگر آن که آن وضع را تغییر دهد . ( امام حسین علیه السلام)

اَعاذنَا الله مِن شُرورِ اَنفُسِنَا وَ مِن سَیِّئاتِ اَعمَالِنَا.»

هشدار جدی از امت حزب الله گیلان به مسئولان ارشد استان:

اجرای احکام اجتماعی اسلام، از وظایف ذاتی و اصلی حکومت اسلامی است. لذا  مجریان سه قوه ، موظف به اجرای قوانین اجتماعی اسلام از جمله حکم حجاب بدون چون و چرا می باشند.

  لازم است یادآوری شود وجود الزام در موضوع پوشش، منحصر به حکومت اسلامی نبوده و معمول حکومت‌ها حتی دولت‌های غربی نیز درباره ی نوع لباس و پوشش در جامعه ی خود قوانینی دارند؛ هرچند در محدوده ی آن تفاوت وجود دارد. نبود الزام در حجاب و پوشش، درواقع به معنای جواز برهنگی کامل در اجتماع خواهد بود؛ که اکنون به دلیل انفعال مسئولان شاهد دادن این جواز به هنجارشکنان عفاف و حجاب هستیم

اما با وجود قوانین فعلی عفاف و حجاب  و مطالبه گری های پی درپیِ مردم دغدغه مند انقلابی هنوز شاهد ولنگاری‌های و هنجارشکنی های روز افزون و غیر قابل کنترل بوده و حرکت منفعلانه مدیران و مسئولان در حد یک وعده وعید، این معضل را تبدیل به یک ابر بحران اجتماعی ساخته است

 ملت حزب الله، هشدار می‌دهد که  خط قرمز ما فقط فرمایشات حضرت آقا و اجرای قوانین احکام اسلامی در جامعه است. بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است. فرمایش حضرت آقا بر زمین مانده و  ما بی تفاوت نخواهیم ماند. اینجا سرزمین ولنگاری‌ها و محل جولان و بازارگردی زنان برده صفت و حامیان  منافی عفت نیست. اینجا ایران است. اینجا ایران، کشور ریشه ها و اصالت و شرف است. اینجا ایران اسلامی، کشور انقلاب ارزش ها و سرآغاز زایش زنان تاریخ ساز  و پایان دهنده ی تاریخ بردگی، بی هویتی و سرخوردگی زنان زنده به گور شده است.

ما از گیلان که  پاسدار زنان نامداری چون آزاد خانم دیلمی اولین زن ایرانی پا به رکاب حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و ءاله و سلم است ، فریاد وا مصیبتا  سر داده ایم...

اینجا زادگاه گوهرشاد خانم گیلانی بنیانگذار مرقد سید جلال‌الدین اشرف و سید ملک خاتون دیلمی اولین بانوی فرمانروای ایران اسلامی است که اکنون گذشته ی پرافتخار خود را  در تار و پود بی هویتی زنان خیابانی، به فراموشی سپرده است. گیلان مفتخر به داشتن زنانی عالم همچون مریم کوشیار اُسترلابی، منجم بزرگ جهان اسلام است. زنان گیلانی، مقاومت خود را از نساء خانم گیلانی پشتیبان نهضت جنگل به یادگار دارد. هشت هزار مادر شهید و پشتیبانان دفاع مقدس، مدال افتخار این استانِ پر و بال  شکسته هستند. انقلاب این سرزمین، ریشه در ظهور حماسه گونه ی زنان در عرصه‌های بنیادین تحولات فکری و اعتقادی دارد. انقلاب اسلامی، زائیده ی مادرانی است که به تاکید رهبر کبیر، معراج دهنده مردان غیور و با صلابت در عرصه‌های جهاد و میدان های غیرت و مردانگی  است.

پرچم ایستادگی و مقاومت مردان غیرتمندِ امروز ، از میراث زینب علی است که امروز با گرفتن سرهای جان‌ بر کف، اجازه ی تجاوز به حریم و حرمت ولایت این بانوی اسوه صبر و مقاومت ندادند و هرگز هم نخواهند داد.

اینجا ایران  مادر اسطوره های  غیرت و‌ صلابت، سرزمین وارثان زینب و زهرای اطهر سلام الله علیها است که اجازه ی هیچ گونه تعرض و تجاوز به ارثیه ی حیا و عفت مادران خود را نخواهد داد.

اینجا سرزمین حریم و حرمت است. اینجا جایی برای خروج زنان سفیانی و حرم چاک نخواهد داشت.

قسم به چادران خاک آلوده ی زنان میدان نبرد!، قسم به اشک های خشکیده ی مادران شهید! قسم به گریبان خونین مادران رزمنده! قسم به سینه های شکسته از داغ  مادران علی وردی ها! قسم به چشمان از سو رفته ی منتظر گل‌های پرپر شده ی گمنام! قسم به لالایی در باد نشسته ی مادران عجمیان ها! قسم به حیا! قسم به غیرت! قسم به چادران از سر کشیده شده! ما کفن پوشان، مدافعان حزب حرمت الهی، به همه ی جیره خواران استراتژی زن،زندگی،آزادی اخطار می‌دهیم که هان! ای خفتگان در گمراهی و کج اندیشی! ما هرگز اجازه ی هبوط شرف و غیرت و پایمالی حیا را نخواهیم داد.

هشدار می‌دهیم؛

شیوع گناه علنی، عذاب الهی را به همراه خواهد داشت. ما از وضعیت پوشش در استان مان اعلام برائت می کنیم و از کم کاری مسئولین در این باب به خدا شکایت می‌بریم.

باشد که از خدا بترسید و تا دیر نشده جبران کنید. بترسید از خروش انقلابی حزب الله، که برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از همه ی موجودیت خویش می گذرد. صبر ما در حال تمام شدن است. ما بیش از این  گناه علنی را کف جامعه تحمل نخواهیم کرد و آتش به اختیار به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنیم. هشدار امت حزب الله را جدی بگیرید که اکنون میدان عمل فرا رسیده است...

اکنون هشدارها را کفن پوش به میدان آورده ایم و به زودی منتظرِ نابودی وعده های پوچ و عوام فریب خود خواهید بود.

این اتمام حجتِ زنانِ جان بر کفِ میدانِ شهادت است؛ پس منتظر باشید که صبر و انتظار به سر رسیده است.

ما آرمان ها دادیم تا آرمانِ روح الله بماند.

بانوانِ مطالبه گرِ حوزه ی عفاف و حجاب استان گیلان

«والسلام علیکم علی عبادالله الصالحین»

IMG_20231103_133926_636

IMG_20231103_133920_671

IMG_20231103_133909_718

IMG_20231103_133851_919

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه