English

با حضور ۱۲ استان کشور؛

هجدهمین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در رشت آغاز به‌کار کرد

مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

 هجدهمین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در رشت آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مرتضی ساجدی، مجری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تخصصی از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، کرمان، البرز و اصفهان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کمباین، تراکتور، نشانکار، دروگر، وجین‌کن، سایر وسایل و ادوات کشاورزی شامل سمپاش، کودپاش، نهاده‌های کشاورزی (کود، سم، بذر) تجهیزات آبیاری، همچنین ماشین‌آلات سورتینگ و بسته‌بندی و دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند.

ساجدی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، محصولات تولید داخل را به معرض نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشارکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه از استان گیلان هستند.

پروژه‌های پایان یافته معطل افتتاح نماند

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در زمینه صنعت نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی عنوان و بیان کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالابردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان و ایجاد و گسترش نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

گفتنی است که هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از  ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه