English

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

گردهمایی فعالان حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی گیلان/ حضور چشمگیر بانوان محجبه در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در رشت

هشتمین همایش چادر‌های آسمانی صبح امروز با معرفی فعالان برتر حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد گیلان صبح امروز درسالن اجتماعات نیروی انتظامی رشت برگزار شد.

گردهمایی فعالان حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی گیلان/ حضور چشمگیر بانوان محجبه در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در این همایش از ۱۲ نفر از فعالان نمونه حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، خانواده شهدا، برترین‌های فرهنگی، ورزشی و هنری و فعالان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا تجلیل شد.

 هشتمین همایش چادرهای آسمانی در رشت

نماینده، ولی فقیه در گیلان در این مراسم با بیان اینکه دشمنان همه تلاش و همت‌شان را برای مهار انقلاب به‌کار گرفتند، اما در هیچ عرصه‌ای تاکنون موفق نبودند، گفت: امروز شاهد پایبندی بسیاری از دختران و زنان به حجاب و ارزش‌های اسلامی هستیم و این پایبندی، آرامش را از دشمن گرفته است.

 هشتمین همایش چادرهای آسمانی در رشت

آیت‌الله رسول فلاحتی افزود: آمریکایی‌ها در طول ۴۰ سال گذشته چندین برابر پول نفت هزینه کرده و با تحریم‌های فراوان به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به رغم این تلاش‌ها ملت ایران با تمام توان مقابله این هجمه‌ها ایستادگی کردند.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان هم گفت: هشتمین همایش چادر‌های آسمانی با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده و همچنین تبیین پیامد‌ها و آسیب‌های بدحجابی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه