English

صدور مجوز حمل یکسره و ترخیص کالای شرکت‌های تولیدی از گمرک کیش

سرپرست مدیریت توسعه تجارت و امور گمرکی سازمان منطقه آزاد کیش از صدور مجوز خدمات حمل یکسره و ترخیص بلادرنگ کالای شرکت‌های تولیدی از گمرک کیش در راستای تسریع، تسهیل و توسعه تجارت در جزیره خبر داد.

صدور مجوز حمل یکسره و ترخیص کالای شرکت‌های تولیدی از گمرک کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، مهدی ذوقی با بیان این خبر به لزوم صدور مجوز حمل یکسره و جلوگیری از رسوب کالاها در گمرک کیش اشاره کرد و گفت: این مجوز شامل کالاهایی که نگهداری آن‌ها مستلزم تاسیسات، مکان، تجهیزات خاصی همچون شرایط دمایی، محیط خشک یا مرطوب، کالاهای خطرناک دارای کلاس‌های 9 گانه NFPA است و همچنین کالاهای با ارزش می شود.

ذوقی در ادامه به ترخیص فوری کالاهای غیرتولیدی نیز اشاره کرد و افزود: مقرر شد تا ترخیص 70 درصد کالاهای شرکت‌های غیر تولیدی خوشنام نیز با تایید و نظارت ارزیاب به مدت یک سال انجام شود.

سرپرست مدیریت توسعه تجارت و امور گمرکی سازمان منطقه آزاد کیش، از برنامه ریزی در راستای حمایت از توسعه تجارت، حضور فعال در بازارهای جهانی و توسعه اقتصادی از محل بازرگانی و گردشگری بازار خبر داد و گفت: کالاهای دارای نشان تجاری معتبر و مشهور که از مبدا کشور تولید کننده حمل شده و دارای نمایندگی معتبر باشد، مشمول 30 درصدی تخفیف نسبت به عوارض منطقه خواهد بود همچنین در صورتی که کالای موضوع این مقرره، شامل البسه و پوشاک باشد از اعزام به آزمون‌های استاندارد معاف خواهد بود.

گفتنی است، مدت زمان انبار کالا در گمرکات برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت است و ترخیص فوری کالاها از گمرک کیش نقش بسزایی در توسعه تجاری خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه