English

جوشش غیرت کرمانشاهی «طلا» را به کاروان المپیک ایران آورد

درخشش وزنه‌بردار کرمانشاهی در المپیک ریو و کسب اولین مدال طلا در کاروان ایران شور و شوق وصف‌ناشدنی را در فضای کرمانشاه ایجاد کرده است و مسئولان استان این پیروزی غرورآفرین را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران با رکورد ۳۹۶ کیلوگرم عنوان قهرمانی المپیک ریو را در حالی به دست آورد که علی‌رغم گذشت چند روز از برگزاری این مسابقات کاروان ایران موفق به کسب هیچ مدالی نشده بود.

کیانوش رستمی وزنه‌بردار کرمانشاهی در هفتمین روز بازی‌های المپیک ریو با برای کسب مدال طلا با ۱۰ وزنه‌بردار به رقابت پرداخت و با ثبت رکورد ۳۹۶ کیلوگرم درمجموع دو حرکت قهرمان المپیک ریو شد و اولین مدال را برای کاروان ایران به دست آورد.

او در یک‌ضرب ۱۷۹ کیلوگرم و در دوضرب ۲۱۷ کیلوگرم را ثبت کرد. او رکورد مجموع خود را نیز یک کیلوگرم ارتقا داد. او هم‌چنین رکورددار دوضرب و مجموع المپیک نیز شد.

در پی این موفقیت غرورآفرین مسئولین استانی ضمن پیام تبریک به این ورزشکار پهلوان کرمانشاهی، غرور و همت این خطه‌ تمدن پرور را مایه مباهات ایران اسلامی عنوان کردند و خود را در شادی مردم سهیم دانستند.

مدیریت ارشد استان، شهردار، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و … هریک در پیام‌های جداگانه حرکت بزرگ کیانوش رستمی را ستوده و این افتخار بین‌المللی را به وی، خانواده و مردم تبریک گفتند.

گفتنی است که این فضای شور شعف نه‌ تنها در بین مردم بلکه تقریباً تیتر اول شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی استان و کشور شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه