English

پروژه های محرومیت زدایی شرکت آبفا کرمانشاه تا قبل از فصل گرما به بهره‌برداری می‌رسند

مجری طرح جهاد آب رسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تمامی پروژه های محرومیت زدایی این شرکت در صورت تامین اعتبار تا قبل از شروع فصل گرما آماده افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

پروژه های محرومیت زدایی شرکت آبفا کرمانشاه تا قبل از فصل گرما به بهره‌برداری می‌رسند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدرضا محمدی در اولین جلسه کارگروه مستندسازی و آگاه سازی جهاد آب ر سانی که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب شهری برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته میانگین پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی استان به 90 درصد رسیده است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار همه این پروژه ها به جز 2 پروژه مربوط به شهرستان های دالاهو و پاوه تا پیش از آغاز فصل گرما به افتتاح و بهره برداری می رسند و مردم عزیز استان از نعمات آن ها بهره مند خواهند شد.

محمدی یاد آوری کرد: همچنین باید از حمایت های استاندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز به منظور پیگیری اجرای طرح ها و آغاز فاز دوم جهاد آب رسانی قدردانی کنم.

 

برپایی نمایشگاه سیار جهاد آب رسانی در وزارت نیرو

مشاور فرهنگی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: نمایشگاه سیار جهاد آب رسانی در ساختمان وزارت نیرو به منظور تبیین و تشریح اقدامات صورت گرفته وزارت برپا شده است.

علی خراسانی هدف از برپایی این نمایشگاه را تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش تنش آبی و بیان خدمات رسانی به شهروندان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت آبی کشور اقدامات خوب و ارزنده ای برای تامین آب مناطق مختلف کشور انجام شده است تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

در این نشست همچنین نمایندگان صداوسیما، قرارگاه نجف اشرف و بسیج سازندگی کرمانشاه نیز با بیان مطالبی آمادگی خود را برای اجرای هرچه سریعتر پروژه ها و طرح های محرومیت زدایی را اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه