English

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرده و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفتند
به گزارش خبرگزاری موج

، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی حمله تروریستی علیه دلدادگان مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرده و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(اعلی الله مقامه الشریف) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان بیگناه شد، موجب تاثر و تالم فراوان ملت شریف ایران اسلامی و کرمانشاهیان غیور شد.

این جنایت وحشیانه سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

در ادامه متن پیام آمده است: این واقعیت بیش از گذشته عیان است که بدخواهان و دشمنان ملت ایران در حال اثبات علنی دشمنی خود با ملت ایران با انواع توطئه ها و جنایت ها هستند و در این مسیر از حمله به بازار و اقتصاد و سامانه سوخت کشور گرفته تا ترور مستقیم سرداران والامقام و کشتار مردم عادی و بیگناه هیچ ابایی ندارند. البته به فضل الهی خون شهدای اخیر، پیروزی و غلبه جبهه مقاومت بر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی و حامیانش را در پی خواهد داشت. مجازات شایسته عاملان و آمران حادثه کرمان و جنایات اخیر خواسته قطعی مردم شریف و داغدار است که ان شاءالله با تلاش و اقتدار دستگاه های امنیتی و قضایی تحقق خواهد یافت.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده اند؛ اینجانبان از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنیم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسألت می نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه