English

استاندار کرمانشاه:

حمله تروریستی کرمان نشان داد، دشمن هیچ حد و مرزی در دشمنی کردن قائل نیست

استاندار کرمانشاه با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی امروز کرمان، گفت: این جنایت نشان می‌دهد دشمن هیچ حد و مرزی در دشمنی کردن قائل نیست

حمله تروریستی کرمان نشان داد، دشمن هیچ حد و مرزی در دشمنی کردن قائل نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدطیب صحرایی در جلسه امروز ۱۳ دی شورای اداری شهرستان هرسین با محکومیت حمله تروریستی کرمان گفت: دشمن همواره هزاران طرح و برنامه برای ضربه زدن و سلب آرامش مردم کشور دارد که هر از گاهی یکی از آنها نمود پیدا کرده و جمعی از عزیزانمان را مورد هجمه قرار می‌دهد.

صحرایی گفت: اینکه گاهی زیرساخت‌های ما هدف قرار گرفته مانند آنچه در ماجرای اختلال در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و گاهی مانند امروز جان زن و بچه و مردم ما هدف قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد دشمن هیچ حد و مرزی برای دشمنی قائل نیست.

وی افزود: گاهی با  شیرخشک بچه‌ها بازی می‌کنند و گاهی جان مردم را نشانه می‌روند و همه این‌ها اوج خباثت دشمنان ما را نشان می‌دهد.

صحرایی سردار شهید قاسم سلیمانی را عزیز و دردانه جهان اسلام و جبهه مقاومت و مردم ایران عنوان کرد و افزود: بیش از همه این مکتب سلیمانی است که دشمنان را نگران کرده و همین است که از عاشقان و زائران این شهید هم وحشت دارند.

صحرایی گفت: مخاطب این مکتب دو دسته هستند، آنها که شهید شدند و آنها که در صف انتظار برای شهادت هستند و باید تلاش کنیم در یکی از این دو دسته قرار گیریم.

وی افزود: فرد مومن باید زرنگ باشد و آدم هوشیار و زرنگ کسی است که بتواند میان انواع مرگ‌ها، مرگ شرافتمندانه و سعادتمندانه را انتخاب کند.

صحرایی در ادامه با اشاره به جلسه مشترک این هفته با هیئت دولت گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه توانست در شاخص‌های مدنظر دولت و پیگیری امور جزو استان‌های موفق کشور قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: کسب این موفقیت نباید ما را دچار خوشحالی زودرس کرده، چراکه تا سطح مطلوب فاصله داریم و نیاز است با جدیت بیشتری تلاش کرده استان را به حد مطلوب نزدیک کنیم.

وی افزود: در مسیر رسیدن به قله، خستگی، توقف و ناامیدی معنایی ندارد و باید با سرعت و جدیتی هرچه بیشتر در مسیر رشد و توسعه استان حرکت کنیم.

صحرایی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان و بدخواهان از حضور مردم در پای صندوق‌های رای خشمگین می‌شوند؛ بنابراین وظیفه داریم تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات انجام دهیم.

وی افزود: اقدامات مسئولان باید موجب امید‌آفرینی در جامعه شود، نه اینکه جامعه را ناامید کند. ما باید با جدیت هرچه تمام وظیفه‌ای که قبول کرده‌ایم را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه