English

امام جمعه کرمانشاه:

حضرت زهرا (س) یک سبک و روش زندگی اسلامی است

امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان و دختران مسلمان است.

حضرت زهرا (س) یک سبک و روش زندگی اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۲۶ آذر ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید از سیره زندگانی ایشان برای رسیدن به معرفت و کمال بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: حضرت زهرا (س) یک سبک و روش زندگی اسلامی است و انتظاری که از جامعه اسلامی است بهره گیری این معرفت است که تمام فرزندان ایشان نیز همین سیره را دارند و باید به صورت عملی این مودت را به جا آوریم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حجاب فاطمی ویژگی برجسته حضرت زهرا (س) است، که یک الگو برای زنان مسلمان است که با حجاب خود را از نامحرمان حفظ می‌کرد و کسانی که در امر حجاب غفلت دارند بدانند عدن رعایت حجاب حرام شرعی و قانونی است.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: حجاب تنها محدود به بعد شخصی افراد نیست بلکه ابعاد اجتماعی را درپی دارد و موجب آسیب‌هایی در جامعه می‌شود لذا حفظ حجاب و عفت در جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: این ایام سالروز شهادت آیت الله مفتح عامل وحدت حوزه و دانشگاه است که این وحدت رمز پیشرفت کشور است که مراکز علمی با توجه به تعهد و نقش آفرینی دانشگاه و حوزه می‌تواند پیشرفت بیشتر کشور را درپی داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دانشگاه و حوزه باید با رشد علمی کشور بتواند در راستای حل مشکلات کشور نقش آفرینی کند زیرا اینها چراغ راه کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه