English

استاندار کرمانشاه:

روند زوال و نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت گرفته است

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه محکوم است و با این خوی وحشیگری و کشتارهای اخیر علیه زنان و کودکان بی دفاع، روند نابودی و زوال اشغالگران سرعت گرفت.

روند زوال و نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه در تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: این روزها دلمان با رزمندگان فلسطینی است و پشتیبانی ما همیشه با آن ها خواهد بود و نسبت به این ظلمی که به برادران و خواهران دینی در خانه خودشان به بدترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد، بی تفاوت نیستیم.

وی تأکید کرد: وقتی جنگ در خانه فلسطینی‌هاست و دشمن در خانه آن‌ها به جان و مال و ناموس شان تعرض می‌کند، تکلیف اینکه چه کسی متجاوز و ظالم است، کاملا روشن است.

صحرایی اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد پیروزی‌ مقاومت و جبهه حق بر باطل و نابودی و زوال صهیونیست‌های غاصب باشیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: از آیت الله علما، امام جمعه سابق به خاطر سال‌ها مجاهدت، تلاش، همراهی و راهگشایی برای این مردم سرفراز استان کرمانشاه صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب که سال ها توفیق استفاده از وجود شریف آیت الله علما را فراهم کردند، سپاسگزاری می‌کنم.‌

صحرایی با عرض خیر مقدم به حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ورود شما به استان سرفراز کرمانشاه و به تعبیر زیبای رهبر انقلاب ، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی را خوش‌آمد می‌گویم و وجود شما را در این استان به عنوان منصوب رهبر معظم انقلاب بسیار گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم حضور جنابعالی در کرمانشاه تداوم خیرات، برکات، راهگشایی و راهنمایی مشفقانه باشد و همه ما همواره همراه و همگام جنابعالی خواهیم بود و در کنار شما تلاش خواهیم کرد تا عالمانه و مجاهدانه در خدمت مردم عزیز استان کرمانشاه باشیم.‌

استاندار کرمانشاه گفت: به امید الهی حضور حجت الاسلام والمسلمین غفوری در کرمانشاه تداوم خیرات، برکات و راهگشایی مشفقانه است و همه ما همراه و همگام ایشان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه