English

استاندار کرمانشاه:

۱۲ فروردین روز تبلور اراده ملّت ایران و جلوه ای بزرگ از مردم سالاری دینی است

استاندار کرمانشاه ۱۲ فروردین را روز خلق حماسه ای شکوهمند، تجلی و تبلور اراده ملّت ایران، جلوه ای بزرگ از مردم سالاری دینی و نماد همبستگی، همدلی و اتحاد مردم برشمرد .

۱۲ فروردین روز تبلور اراده ملّت ایران و جلوه ای بزرگ از مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در پیامی ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وفاق، انسجام، مقاومت و ایستادگی برفراز قلّه ی رفیع عزت و اقتدار و استقلال ایستاده است.

بهمن امیری مقدم با صدور پیامی یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

دوازدهم فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی و تبلور اراده ملت، خلق حماسه ای ماندگار و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که مردم برای تعیین سرنوشت خویش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی به لطف الهی و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی (رضوان‌الله تعالی علیه) به پیروزی بزرگ دست یافتند. این افتخار عظیم روز جمهوری اسلامی نامگذاری و مشارکت بی نظیرمردم جلوه ای از مردم سالاری دینی و تجلی مشارکت و همدلی شد.

انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاک خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷به بار نشست؛ در فروردین ماه ۱۳۵8 زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم کرد و مردم ولایتمدار، مومن، بصیر، هوشیار، غیور و دلیر ایران زمین برای تعیین سرنوشت خود و رهایی از استبداد با 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رأی " آری" دادند تا آنچه را آرمان آزادی خواهی، استقلال، جمهوریت، اسلامیت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله) در 22 بهمن 57 بوده را محقق و با آرای خود تثبیت نمایند.

حماسه ماندگار و غرورآفرین 12 فروردین با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم الگویی برای مشارکت در تعیین سرنوشت با همدلی و همراهی، حرکتی آگاهانه شد و سربلندی و عزت ایران اسلامی عزیز را به همراه داشت و این اتحاد بی شک سبب تحکیم نظام شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ایران در انتخاب جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف، مومن و انقلابی استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق مردم در دولت مردمی که در آستانه قرن جدید موجی از امید و نشاط را با کار جهادی، انقلابی و تلاش شبانه روزی صادقانه و خالصانه برای حل مشکلات در دلها زنده کرده اند، آرزوی سلامتی، صحت و سربلندی دارم. ایمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده ی جدید و در سالی که با درایت حکمیانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ با وفاق و همدلی و اعتقاد و باور به توان داخلی، خوداتکایی و خودباوری می توانیم با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ایستادگی و مقاومت مسیر پیشرفت و توسعه استان را ادامه دهیم تا به برکت این سال نیکو زمینه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را برای مردم فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه