English

سرمربی پرسپولیس:

فقط به کسب ۳ امتیاز از سپاهان فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران، درباره دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان صحبت و بر اهمیت کسب 3 امتیاز این دیدار تاکید کرد.

فقط به کسب 3 امتیاز از سپاهان فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس- سپاهان از هواداران قدردانی و خاطرنشان کرد: این بازی همیشه هیجان‌انگیز و پرهیجان بین دو تیم بوده است. وی افزود: هر دو تیم از توانایی‌های فنی و تاکتیکی بالایی برخوردار هستند که این بازی را به یک مسابقه با کیفیت تبدیل کرده است. سرمربی پرسپولیس از تمایل خود برای کسب 3 امتیاز در بازی پیش‌رو و همچنین نمایشی مفرح خبر داد.

گل‌محمدی در ادامه درباره روحیه تیمی پرسپولیس گفت: بازیکنان در سال‌های اخیر به‌ویژه سال گذشته، کیفیت بازی خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما به‌دلیل محدودیت‌های مختلف، درخواست‌های کادر فنی و هواداران پذیرفته نشد. با این وجود، تیم تلاش می‌کند تا هر زمان که با هم هستند، بهترین نتایج را به‌دست آورد.

این مربی همچنین خاطرنشان کرد که گروه آنها سخت‌ترین گروه آسیاست، زیرا هر ۴ تیم با کیفیت هستند. متاسفانه برخی بازیکنان به ویروس آنفولانزا مبتلا شده‌اند و هنوز چند بازیکن مصدوم هستند، با این وجود او معتقد است هر بازیکن پرسپولیس با وجود شرایط سخت این پتانسیل را دارد که به تیم کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه