English

از شایعه تا واقعیت ترک سرخ‌ها؛

همه اتفاقات امروز پرسپولیس در نبود یحیی!

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور اعضا و رضا درویش، مدیرعامل به ریاست حسین شهریاری در محل باشگاه تشکیل جلسه داد.

همه اتفاقات امروز پرسپولیس در نبود یحیی!

به گزارش خبرگزاری موج، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور اعضا و رضا درویش، مدیرعامل به ریاست حسین شهریاری در محل باشگاه تشکیل جلسه داد. این نشست با توجه به اتفاقات یک هفته گذشته حائز اهمیت ویژه بود.

رای کمیته انضباطی علیه پرسپولیس در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بر طرح اعتراض در کمیته استیناف تاکید شد. همچنین به مدیرعامل ماموریت داده شد تا با توجه به اظهارات مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال مبنی بر این که باشگاه‌های متعددی از قانون سقف بودجه نقل و انتقالات تخطی کرده‌اند و در موارد متعدد دیگری قراردادهایی، بدون کسر امتیاز و جریمه مالی برای اصلاح به باشگاه‌ها برگردانده شد، نسبت به طرح شکایت از تمامی موارد اقدام و از فدراسیون فوتبال خواسته شود رویه اعمال شده برای پرسپولیس برای همه باشگاه‌ها اعمال شود.

در نشست امروز همچنین درباره بعضی طرح‌های درآمدزایی هم گفت‌وگو و تصمیم گیری شد که بنا به اعلام این باشگاه بعد از نهایی شدن اعلام رسمی می‌شود. همچنین موضوع یحیی گل‌محمدی از دیگر مسائل مطرح شده در نشست بود. با توجه به این که سرمربی تیم قبل از این نسبت به ارسال اخطار اقدام کرده بود، طی روزهای گذشته از وی خواسته شده بود در نشست امروز هیئت مدیره حضور داشته باشد که مسافرت وی مانع از این امر شد. بر این اساس برای حضور وی در جلسه آتی هیئت مدیره، هماهنگی صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه