English

امیرحسین زارع:

این پیروزی را به مردم بدهکار بودم

امیرحسین زارع، کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با بیان اینکه کوچک هم مردم آمل هستم و خوشحالم که برایم انرژی مثبت می‌فرستند و برایم دعا می‌کنند، ابراز داشت: من این پیروزی را به آن‌ها بدهکار بودم و امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم و دل همه‌ آن‌ها را شاد کنم.

این پیروزی را به مردم بدهکار بودم

به گزارش خبرگزاری موج،  امیرحسین زارع که در مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ توانست قهرمان المپیک را شکست دهد و به فینال برسد، اظهار کرد: سال گذشته این کشتی با یک اشتباه از دستم در رفت و خوشبختانه با کمک مربیان و آنالیز خوبی که داشتیم، توانستم امروز پیروز شوم.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که انجام دادیم قرار بود از زیر دستان حریف خود به پاهای او نرسم و قرار شد از بالای سر خرابش کنم، با توجه به اینکه آنالیز انجام داده بودیم، خداراشکر که همه چیز مثمرثمر واقع شد و توانستم این کشتی را ببرم.

کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با بیان اینکه کوچک هم مردم آمل هستم و خوشحالم که برایم انرژی مثبت می‌فرستند و برایم دعا می‌کنند، عنوان کرد: من این پیروزی را به آن‌ها بدهکار بودم و امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم و دل همه‌ آن‌ها را شاد کنم.

زارع در مورد اینکه شاهد فینال زودرس بودیم و به نظر کسب مدال طلا توسط وی قطعی به نظر می‌رسد، گفت: به امید خدا. نمی‌توان اینگونه گفت و هنوز کشتی گیر فینال مشخص نشده و هر دوی آن‌ها کشتی گیران توانمندی هستند و امیدوارم بتوانم آن کشتی را ببرم و طلا را به مردم عزیز ایران هدیه کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه