English

فرانسه و کلمبیا به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال زنان رسیدند

رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال زنان با صعود تیم‌های فرانسه و کلمبیا به یک‌چهارم نهایی همراه شد.

فرانسه و کلمبیا به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال زنان رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات جام‌جهانی۲۰۲۳ فوتبال زنان که از ۲۹ تیرماه به میزبانی مشترک استرالیا، نیوزیلند آغاز شده امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های فرانسه و مراکش به مصاف هم رفتند و کلمبیا رو در روی جامائیکا صف‌آرایی کرد.

آبی‌ها فرانسه در همان دقایق ابتدایی قدرت خود را به رخ حریف کشیدند و موفق شدند سه بار دروازه مراکش را باز کنند. دیانی،‌ دالی و لی سومر در دقایق ۱۵، ۲۰ و ۲۳ برای فرانسه گلزنی کردند تا خیال این تیم از بابت صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی راحت شود.

در نیمه دوم لی سومر در دقیقه ۷۱ برای چهارمین بار دروازه مراکش را باز کرد تا شاگردان هروه رنار یک‌گام دیگر خود را به فینال نزدیک کنند. آنها امیدوارند با حذف زودهنگام و عجیب آمریکا از این جام خود را در قامت یک قهرمان نشان دهند.

در دیگر بازی برگزار شده تیم فوتبال کلمبیا به لطف گلزنی اوسمه در دقیقه ۵۱ موفق شد خود را به عنوان دیگر تیم راه‌یافته به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال زنان معرفی کند.

گفتنی است تیم‌های اسپانیا، ژاپن، هلند، سوئد، انگلیس، استرالیا، کلمبیا و فرانسه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته‌اند. در این مرحله اسپانیا به مصاف هلند می‌رود، ژاپن رو در روی سوئد صف‌آرایی خواهد کرد، استرالیا برابر فرانسه به میدان می‌رود و انگلیس با کلمبیا مصاف می‌دهد.

رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال زنان روز یکشنبه ۲۹ مرداد با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه