English

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس:

نمی‌توانیم مانند تیم‌های عربستانی هزینه کنیم اما باید تلاش کنیم نتایج لازم را بگیریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز آپشن‌های قرارداد سال گذشته به ما پرداخت نشده و پولی هم بابت قرارداد امسال دریافت نکردیم.

نمی‌توانیم مانند تیم‌های عربستانی هزینه کنیم اما باید تلاش کنیم نتایج لازم را بگیریم

​به گزارش خبرگزاری موج،  علی نعمتی که در باشگاه پرسپولیس حضور یافته است در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مصدومیتم برطرف شده و در دو بازی تدارکاتی آخر هم توانستم بازی کنم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

وی افزود: مصدومیت سختی بود. در هفته های اخیر فصل پیش با درد بازی کردم و مجبور شدم عمل کنم. الان شرایط خوبی دارم و به سایر بازیکنان رسیدم و از هفته اول می توانم در اختیار کادر فنی باشم.

مدافع سرخپوشان در مورد شرایط تیمش اضافه کرد: زمان کافی با این عقب افتادگی جبران شد و همه جوره بازیکنان و تیم برای مسابقات آماده هستند و امیدوارم این فصل هم بتوانیم موفق شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گرمای تهران شرایط را برای آماده‌سازی سخت نکرده است، گفت: گرما برای همه است. ما هم در این شرایط صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم تا به آمادگی برسیم.

نعمتی تاکید کرد: امسال همه جوره تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مثل قبل در لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد نقش خود در راه قهرمانی، گفت: اینگونه نیست یک بازیکن تاثیرگذار باشد. وقتی نتیجه می‌گیریم کل تیم خوب کار کرده است. امسال هم تلاش می کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

مدافع سرخپوشان در رابطه با اینکه شماره پیراهن خود را به کنعانی‌زادگان داد، گفت: حسین کنعانی‌زادگان چون قبل من شماره ۶ را بر تن داشت، با صحبتی که با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی داشتم، قرار شد شماره ۶ را به کنعانی زادگان بدهم. شماره چهار که به من رسیده، سال‌ها در اختیار گل محمدی و سیدجلال حسینی بوده و تلاش می‌کنم تا لیاقت این پیراهن را داشته باشم.

وی در مورد شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: نمی‌توانیم مانند تیم‌های عربستانی هزینه کنیم اما باید تلاش کنیم نتایج لازم را بگیریم.

نعمتی در مورد اینکه یک بازیکن چند پسته است، افزود:‌ برای من فرقی ندارد و هر پستی کادر فنی تصمیم بگیرد، بازی می‌کنم.

این مدافع در مورد بالا رفتن مبلغ قراردادش، گفت: قراردادم خیلی پایین است. آن رقم منتشر شد و همه دیدند. امیدوارم مدیریت و هیئت مدیره کمک کنند تا افزایش پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه