English

بیرو به چه قیمتی به پرسپولیس بازگشت؟

عضو هیئت مدیره پرسپولیس مبلغ قرارداد بیرانوند را اعلام کرد.

بیرو به چه قیمتی به پرسپولیس بازگشت؟

به گزارش خبرگزاری موج، حسین خبیری ، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته شده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 14 میلیارد است، در صورتی که او پیشنهاد 90 میلیاردی داشته است، گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است، ما هم می توانیم بگوییم 200 میلیارد می دهیم تا فلان بازیکن به باشگاه ما بیاید، این فقط فضا را ملتهب کردن است و خودشان وارد یک بحران خودساخته شدند.

وی در خصوص اینکه واقعا قرارداد بیرانوند 14 میلیارد است، تاکید کرد: بله، این موضوع شفاف است و در سایت سازمان لیگ و کدال منتشر می‌شود. برای آپشن ها هم فدراسیون چارچوبی را تعیین کرده و براساس همان چارچوب باشگاه قرارداد می بندد.

عضو هیات مدیره عنوان کرد: اینکه باشگاه در جذب بازیکنان، پرداخت پول فصل گذشته آنها و هزینه اردوها خوب عمل می کند، نشانه مدیریت خوب است و این جای تعجب ندارد. بیشترین زحمت را درویش می کشد و  اعضای هیات مدیره هم تلاش می کنند که باشگاه خوب اداره شود. خوشبختانه ما مقابل هواداران پرسپولیس و مسوولینی که این تیم مدیریتی را انتصاب کردند روسفید شدیم و امیدوارم این راه را ادامه دهیم و با کسب جام های محتلف هواداران را خوشحال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه